Incubator pentru idei noi de companii în domeniul nutriției sponsorizat de PepsiCo

Incubator pentru idei noi de companii în domeniul nutriției sponsorizat de PepsiCo
Profit.ro
Profit.ro
scris 11 apr 2017

Antreprenorii sunt invitați să ia parte la un program incubator destinat să susțină creșterea și dezvoltarea brandurilor din sectorul alimentar și al băuturilor dedicate nutriției și unui stil de viață echilibrat sponsorizat de PepsiCo.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

PepsiCo Nutrition se concentrează pe produsele destinate consumatorilor europeni și își propune să identifice opt branduri inovatoare din sfera nutrițională. Companiile selectate vor primi fonduri și oportunitatea de a colabora cu experți PepsiCo de la branduri precum Quaker, Alvalle, Naked și Tropicana.

Partenerii PepsiCo vor ajuta și consilia companiile selectate pentru a-și atinge potențialul pe piață. Antreprenorii ale căror afaceri înregistrează vânzări de 2 milioane euro sau mai mici de această sumă sunt invitați să descopere mai multe despre acest program și să aplice pe www.nutritiongreenhouse.com până pe 15 mai 2017.

Fiecare dintre companiile alese va primi o bursă în valoare de 25.000 euro, iar timp de șase luni, fiecare va avea posibilitatea de a lua parte la evenimente diverse, primind ajutor inclusiv de la directori a căror expertiză îi va ajuta să identifice provocările imediate pentru a obține o creștere rapidă în piață. La sfârșitul programului, compania câștigătoare va fi premiată cu 100.000 euro, având posibilitatea de a-și continua expansiunea.

FOTO Rețeaua de sănătate Regina Maria a inaugurat un laborator medical, prezentat drept cel mai modern din sistemul autohton, investiție de 3,5 milioane euro CITEȘTE ȘI FOTO Rețeaua de sănătate Regina Maria a inaugurat un laborator medical, prezentat drept cel mai modern din sistemul autohton, investiție de 3,5 milioane euro

Proiectul PepsiCo Nutrition Greenhouse își propune să sprijine brandurile în curs de dezvoltare si să le ghideze către atingerea potențialului maxim pe piață prin îndrumări de optimizare ale brandului, dezvoltarea produsului, managementul lanțului de aprovizionare, achiziții și distribuție. Acest program va lua în considerare și elementele esențiale ale oricărei afaceri la început de drum, precum planificarea businessului, structura corporativă și strângerile de fonduri.

viewscnt
Afla mai multe despre
incubator
pepsi