Boeing Co a extins de la 65 la 70 de ani vârsta de pensionare standard în cadrul companiei, pentru a-i permite directorului general David Calhoun să-și păstreze postul, un vot de încredere și o dovadă de continuitate, după ce producătorul american de avioane a fost afectat de crizele provocate de pandemie și de modelul 737 MAX, transmite Reuters.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
De asemenea, a anunțat Boeing, directorul financiar Greg Smith se va pensiona în iulie. Smith, un veteran care lucrează de 30 de ani la Boeing, a condus procesul de transformare a afacerii, care a inclus reduceri de costuri și alocarea resurselor pentru ca firma să depășească criza, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Viața angajaților și a companiilor în pandemie: O experiență povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (II)Calhoun, în vârstă de 64 de ani, fost director la firma de private equity Blackstone și membru al Consiliului de Administrație al Boeing din 2009, a fost numit directorul general în decembrie, după ce Board-ul l-a demis pe Dennis Muilenburg.
În octombrie 2019, Calhoun fusese numit președinte, dar a renunțat la funcție pentru a deveni director general.
În ianuarie, Consiliul de Administrație al Boeing a aprobat pentru Calhoun un salariu anual de 1,40 milioane de dolari și compensații pe termen lung de 26,50 milioane de dolari, dacă va îndeplini anumite obiective.
CITEȘTE ȘI Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transferÎncepând din luna martie 2019, avioanele Boeing 737 MAX au avut interdicție de zbor la nivel mondial după două catastrofe aeriene care au avut loc în decurs de cinci luni și în care este suspectată o funcționare defectuoasă a sistemului automat de stabilizare în zbor (MCAS - Manoeuvering Characteristics Augmentation System) menit să împiedice intrarea avionului în picaj.
Pe ansamblul anului trecut pierderile companiei americane s-au situat la nivelul record 11,94 miliarde de dolari.