Citroen propune celor care doresc să cumpere un automobil o experiență inedită. Reprezentanții mărcii franceze vor să intermedieze relațiile cu proprietarii de mașini Citroen, care să-i ajute pe cei care doresc să cumpere o mașină nouă să o cunoască mai bine și chiar să o testeze.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Serviciul propus de brandul ce aparține grupului PSA se numește Citroen Co-Experience și este disponibil deocamdată în Franța, bazându-se pe ideea că un proprietar de automobil este cea mai bună sursă pentru informații legate de comportamentul mașinii în viața reală, fără cosmetizările departamentelor de marketing.
Potrivit celor de la Citroen, noul demers se încadrează perfect în ideea transmisă de noua semnătură de marcă „Inspired by you”.
Motivația adoptării acestui sistem este simplă. Are la bază principiul potrivit căruia consultanții Citroen din showroom nu sunt plătitori. Pentru a face posibilă intermedierea dintre clienții existenți și cei potențiali, Citroen utlizează platforma Demooz, care propune acest serviciu pentru mai multe tipuri de produse.
Primele modele pentru care Citroen a ales să ajute la stabilirea de relații între posesorii de porduse și cumpărători sunt C-Zero, modelul electric al companiei, și Berlingo, un monovolum pentru pasageri. Cei care doresc se pot înscrie pe paginile acestor două modele și pot solicita un test făcut cu mașinile respective, iar cei care dețin deja aceste mașini și doresc să împărtășească experiența cu alte persoane, se înscriu de asemenea pe platoformă.
Testele cu C-ZERO pot fi solicitate aici: http://bit.ly/2gFyeqY
Testele cu Berlingo pot fi solicitate aici: http://bit.ly/2gLgT3C