Dacia reclamă: Pierdem 50.000 de euro săptămânal din cauza închiderii circulației pe Valea Oltului. O prelungire ar fi un dezastru

Activitatea Dacia a fost îngreunată de decizia constructorului autostrăzii Pitești – Sibiu de a cere închiderea circulației pe Valea Oltului timp de o lună. Dificultățile curente de transport pe teritoriul României s-au accentuat odată cu necesitatea de ocolire. „Avem un factor destabilizant în acest moment”, spune Mihai Bordeanu, șeful Dacia în România.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
Dacia reclamă: Pierdem 50.000 de euro săptămânal din cauza închiderii circulației pe Valea Oltului. O prelungire ar fi un dezastru

Activitatea Dacia a fost îngreunată de decizia constructorului autostrăzii Pitești – Sibiu de a cere închiderea circulației pe Valea Oltului timp de o lună. Dificultățile curente de transport pe teritoriul României s-au accentuat odată cu necesitatea de ocolire. „Avem un factor destabilizant în acest moment”, spune Mihai Bordeanu, șeful Dacia în România.

Dacia este cel mai mare exportator al României și activitatea sa se bazează în special pe transportul pe șosea, de la Mioveni, Argeș, unde sunt produse automobilele, către dealerii din Europa.

VIDEO Românii și spaniolii au adus peste 300 de muncitori pentru un nou drum expres în România CITEȘTE ȘI VIDEO Românii și spaniolii au adus peste 300 de muncitori pentru un nou drum expres în România

Valea Oltului reprezenta deja o mare provocare pentru companie, camioanele cu SUV-uri Duster fiind obligate să parcurgă cu viteză de melc celebra șosea care leagă Râmnicu Vâlcea de Sibiu.

Acum, odată cu închiderea circulației între 6.00 și 20.00, situația a devenit și mai complicată pentru Dacia.

FOTO Încă un incident implicând un avion Boeing. O aeronavă a companiei United Airlines și-a pierdut o roată la decolare CITEȘTE ȘI FOTO Încă un incident implicând un avion Boeing. O aeronavă a companiei United Airlines și-a pierdut o roată la decolare

„Trimitem circa 600 de camioane săptămânal pe Valea Oltului, care vor fi nevoite să ocolească circa două ore în plus. Dacă tot facem recensământul, ar mai fi alte circa 150 de camioane pe săptămână care trec pe podul de la Ruse care și el este problematic.

Una peste alta, avem un factor destabilizant în transport, în acest moment”, spune Mihai Bordeanu, Managing Director al mărcii Dacia în regiunea Europa de Sud-Est și, în același timp, Country Head Romania pe activitățile Dacia, inclusiv uzina din Pitești.

Tesla deschide un nou showroom în România. „Veniți alături de noi!” CITEȘTE ȘI Tesla deschide un nou showroom în România. „Veniți alături de noi!”

„O primă estimare ne arată că sunt cam 50.000 de euro pe săptămână, costuri. Nu este doar combustibilul, sunt și alte cheltuieli”, a explicat șeful Dacia, care a spus însă că decizia a fost luată și nu se mai poate schimba nimic.

El speră ca această situație să nu se prelungească peste cele 30 de zile anunțate de autorități, pentru că acest lucru ar fi un dezastru. „Nu intenționăm să facem nimic, ne adaptăm. Nu ne-a anunțat nimeni din timp, am aflat atunci când a aflat toată lumea”, a mai spus Bordeanu.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0695 +0.0025+0.05 %
1 USD4.2820 +0.0042+0.10 %
1 GBP5.8441 +0.0052+0.09 %
1 CHF5.4347 -0.0040-0.07 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
3 CAMERE - DISCOUNT - 12% DIRECT DE LA DEZVOLTATOR - PIPERA
  • {literal}{/literal} dormitoare
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
129.030 €
Cele mai citite