DSV Road România: Accent pe extinderea hub-urilor regionale, pregătind totodată trecerea către electrificarea flotei auto

DSV Road România: Accent pe extinderea hub-urilor regionale, pregătind totodată trecerea către electrificarea flotei auto
Emil Popescu
Emil Popescu
scris 4 mar 2024

Compania de transport și logistică DSV Road România estimează că va înregistra în acest an o creștere a business-ului de 10%, de la aproape 80 de milioane de euro anul trecut, ca urmare a extinderii portofoliului de clienți și a cererii crescute pentru transportul de tip grupaj.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Acest tip de servicii – care reprezintă circa 60% din afacerile companiei – este cel mai solicitat pe piața transporturilor, oferind posibilitatea ca același camion să fie încărcat cu mărfuri de la mai multe companii și cu destinatari diferiți.

“În 2023, piața a înregistrat o creștere mai lentă, însă veniturile noastre au continuat să crească, față de 2022 cu 35%, atingând aproape 80 de milioane de euro. Acest avans a fost într-un ritm mai moderat comparativ cu creșterea excepțională din 2022. În ceea ce privește volumele de transport de marfă, am înregistrat o creștere de 16% comparativ cu 2022, transportând un total de 568.500 de tone”, spune pentru Profit.ro Daniel Babii, Business Development Director DSV Road.

În 2024, compania va continua să investească în digitalizare și în dezvoltarea rețelei de distribuție la nivel național, cu accent pe extinderea hub-urilor regionale, pregătind totodată trecerea către electrificarea flotei auto.

ULTIMA ORĂ Dacia Spring s-a prăbușit pe cea mai mare piață a sa. Dacia, depășită de rivali CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Dacia Spring s-a prăbușit pe cea mai mare piață a sa. Dacia, depășită de rivali

Prin acest proces, DSV Road urmărește utilizarea camioanelor electrice în două dintre etapele procesului de transport.

“Evident, tranziția va fi una treptată, iar implementarea este strâns legată de ritmul în care evoluează proiectele de infrastructură. Planul este să deservim toți clienții pretabili pe acest segment de first mile / last mile delivery, iar cum nevoia partenerilor noștri trebuie corelată și cu deschiderea acestora spre transportul verde, mai este nevoie de ceva timp să putem discuta despre anumite sume (investite în camioane electrice, n.r.). Tranziția către vehicule electrice poate aduce avantaje legate de sustenabilitate, dar trebuie gestionate și provocările legate de infrastructură și costuri”, spune Babii.

Un nou sector din autostrada București-Brașov (A3) intră în linie dreaptă CITEȘTE ȘI Un nou sector din autostrada București-Brașov (A3) intră în linie dreaptă

El a amintit și de fondul disponibil la nivelul grupului DSV, în valoare totală de 1 miliard de coroane daneze (peste 134 milioane euro), din care pot fi atrase investiții în diverse programe de mediu în România.

Potrivit acestuia, principalul obiectiv de business al anului pentru DSV Road este dezvoltarea expertizei în industrie, iar provocările, pe lângă situația geopolitică actuală, sunt reprezentate de protestele transportatorilor, atât la nivel național, cât și internațional, și majorarea tarifelor privind taxele de drum în țări precum Germania, Ungaria, Austria și Cehia.

VIDEO Grecii anunță - pornesc forajul celor mai lungi tuneluri din România CITEȘTE ȘI VIDEO Grecii anunță - pornesc forajul celor mai lungi tuneluri din România

În privința cererii de pe piața transporturilor de mărfuri, Babii se așteaptă pentru anul în curs la continuarea creșterii, susținută printre altele de dezvoltarea infrastructurii și de un interes tot mai mare din partea companiilor pentru transporturile de tip grupaj, care aduc flexibilitate, economii de cost și rapiditate în livrare.

“Importurile continuă să reprezinte parte predominată din transport, însă observăm creștere pe exporturi, în special privind produsele alimentare, articolele de îmbrăcăminte și încălțăminte și industria ușoară. Cele mai multe mărfuri sunt exportate în Germania, Italia, Polonia, Slovacia, Cehia și Ungaria”, completează el.

DSV Road, unul dintre liderii pieței de profil, atât la nivel național cât și european, asigură servicii complete de transport și logistică pe toate tipurile de transport (rutier, aerian, maritim și feroviar), servicii multimodale, de depozitare și fulfilment pentru o gamă largă de industrii, de la retail la pharma sau automotive.

Contract de peste 8 milioane lei pentru soluții care să permită circulația pe Transfăgărășan pentru o perioadă cât mai lungă CITEȘTE ȘI Contract de peste 8 milioane lei pentru soluții care să permită circulația pe Transfăgărășan pentru o perioadă cât mai lungă

DSV Road are activități în 13 orașe din România și este una dintre companiile deținute de grupul danez DSV - prezent pe piața locală din 1994 -, alături de DSV Solutions și DSV Air&Sea.

viewscnt
Afla mai multe despre
dvs road
masini electrice