Dacia revine pe creștere în Germania, după ce luna trecută scăzuse cu un procent mare, de 25%. În iulie, marca românească a depășit media pieței și are un avans de 7 procente.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Dacia a reușit să își revină după sincopa de luna trecută, ale cărei cauze nu sunt foarte clare. Pe o piață care și-a revenit la rândul ei după căteva scăderi, marca românească a avut 8.189 de autoturisme înmatriculate, cu 7,1% mai multe decât în iulie 2018, și și-a consolidat cota de piață la 2,5%. Pe intervalul ianuarie - iulie, Dacia a înmatriculat 49.027 de autoturisme, mai multe decât anul trecut cu 4,7, cota sa de piață fiind de 2,2%.
Piața auto din Germania a trecut printr-o perioadă mai puțin fastă în ultimele luni, însă în iulie a înregistrat un avans de 4,7%, cu 332.788 autoturisme înmatriculate, astfel că, în acest moment, cea mai mare piață din Europa are un volum mai mare decât cel de anul trecut cu 1,2%, adică 2,18 milioane de autoturisme înmatriculate.
Cu toate acestea, cel puțin jumătate din mărcile de pe piață, mai ales mărcile grupului VW, au încă scăderi față de anul trecut. În același timp, BMW, Mercedes, Ford, Opel, au rezultate foarte bune, cu creșteri de două cifre. Renault, marcă din grupul din care face parte Dacia, se află în grupul de mărci aflate în declin, în luna iulie având o scădere de 27,3%, iar pe cele șapte luni din acest an, -4,5%. Peugeot, marca rivală, a crescut cu peste 10 procente, având un rezultat pozitiv și pe întreg intervalul, 4,7%.