Ferrari a prezentat o nouă organizare și schimbări în conducere pentru a eficientiza procesele, în prima mișcare majoră a noului director executiv al producătorului de mașini sport, în timp ce compania adoptă electrificarea gamei, transmite Reuters.
Benedetto Vigna, un veteran al industriei tehnologice și un fost director general la producătorul de cipuri STMicroelectronics, a preluat funcția de CEO în septembrie, cu sarcina de a conduce Ferrari într-o nouă eră a mobilității, mai curate, mai silențioase și interconectate, scrie News.ro.

Noua structură, concepută pentru a accentua concentrarea tehnologică a Ferrari și exclusivitatea produsului, prevede ca mai multe segmente cheie de operațiuni vor fi subordonate direct CEO-ului, inclusiv ”Dezvoltarea produselor și cercetarea și dezvoltarea”, ”Digital și date” și ”Tehnologii și infrastructuri”, potrivit companiei.
Această organizare va permite Vigna să reducă straturile intermediare de management, făcând producătorul auto, cunoscut pentru mașinile sport cu putere octanică înaltă, mai rapid și mai agil, a spus o sursă apropiată subiectului.
Ca parte a revizuirii, compania l-a numit pe Gianmaria Fulgenzi, prezent la Ferrari din 2002 și care cel mai recent a condus lanțul de aprovizionare la divizia sa de curse, ca director de dezvoltare a produselor, se arată în comunicat.
Ernesto Lasalandra a fost atras de la fostul angajator al lui Vigna, STMicro, pentru a deveni directorul șef de cercetare și dezvoltare al Ferrari.
Silvia Gabrielli, care s-a alăturat Ferrari în 2019 de la Microsoft, a fost numită director pentru sectorul digital și date pentru a stimula ”procesul de transformare digitală în întreaga companie, asigurând mai multe procese bazate pe date și concentrate digital”.