Ford Otosan anunță schimbări de management la fabrica din Craiova

Ford Otosan anunță schimbări de management la fabrica din Craiova
Profit.ro
Profit.ro
scris 27 mai 2024

Ford Otosan anunță numirea lui Fırat Elhüseyni în funcția de Președinte și Director al Ford Otosan Craiova, înlocuindu-l pe Müjdat Tiryaki, care va prelua noi responsabilități la sediul central al companiei din Turcia, în calitate de Next Generation Manufacturing Lead.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 iunie - Medika TV - Maratonul Sănătății dentare. Parteneri: Corina Dent, Excedent, Maxilomed, Regina Maria Dental Clinics
27 iunie - Maraton Profit News TV - Maraton Made in Romania (ediția a II-a). Parteneri: Auchan, Kaufland, Liberty Steel
25 iulie - Maraton Medika TV - Sanatatea Aparatului Urinar

Elhüseyni și-a început cariera la Ford Otosan ca inginer de proces la Secția de Caroserii a fabricii Ford Otosan Gölcük în aprilie 2002. Pe parcursul carierei sale de 22 de ani, Fırat a petrecut 6 ani în China, Vietnam și Rusia și a lucrat, de asemenea, la uzinele din Kocaeli și Eskișehir în Turcia. Această experiență i-a permis să colaboreze cu echipe multinaționale Ford în medii diverse. A fost implicat în proiectarea, instalarea, punerea în funcțiune, lansarea și operarea liniilor de producție.

Din octombrie 2018 până în aprilie 2022, a ocupat funcția de Lider al Operațiunilor Secției de Producție Motoare la fabrica din Eskișehir. În aprilie 2022, Fırat a devenit director al fabricii din Eskișehir, supervizând producția de camioane și de motoare.

Surpriză - După doar o lună, Eurowings renunță la unele curse din Iași CITEȘTE ȘI Surpriză - După doar o lună, Eurowings renunță la unele curse din Iași

Müjdat Tiryaki, care are o experiență de 24 de ani în cadrul Ford Otosan, va prelua noi responsabilități în funcția de Next Generation Manufacturing Lead. În calitate de Președinte și Director al Ford Otosan Craiova, Tiryaki a avut un rol esențial în asigurarea tranziției de succes a fabricii din Craiova către Ford Otosan, precum și în transformarea sistemelor de lucru, consolidarea recunoașterii Ford Otosan de către instituțiile românești și lansarea noilor modele Ford Transit Courier și Tourneo Courier.

În noua sa poziție, Tiryaki se va concentra pe viitoarele investiții și proiecte Ford Otosan din unitățile de producție din Turcia și România, contribuind la strategia companiei de a dezvolta și lansa produse aliniate cu dinamica globală a industriei auto.

Fırat Elhüseyni va fi responsabil de supravegherea tuturor operațiunilor de vehicule și producție motoare de la fabrica din Craiova, care joacă un rol cheie în planurile de electrificare ale Ford Otosan, cu viitoarele lansări de vehicule electrice, E-Transit Courier, E-Tourneo Courier și modelul Puma Gen-E. Data oficială de începere a activității lui Fırat va fi stabilită în funcție de aprobarea permisului de muncă.

Recent, Ford Otosan România a contractat un credit sindicalizat de 435 milioane euro, pentru a sprijini producția modelului Ford Puma și a noilor modele de autovehicule comerciale, Ford Transit Courier și Ford Turneo Courier, precum și pentru a da startul producției versiunilor electrice ale acestora. 

Ford Otosan și-a asumat investiții de 490 milioane de euro, pentru a susține producția noilor modele la Craiova. Ford Otosan a produs oficial primele exemplare ale modelelor Ford Transit Courier și Ford Tourneo Courier în luna noiembrie a anului trecut, în prezența șefului companiei, Guven Ozyurt. Începând din acest an, atât Puma, cât și Courier, vor avea și versiuni electrice, fabricate la Craiova.

FOTO & VIDEO Un automobil Jaguar cu o istorie tulbure, creat pentru Regele Mihai și care i-a aparținut Principelui Nicolae - vândut la Londra. A supraviețuit comunismului, iar după 1989 a ajuns, pe căi necunoscute, în Ungaria și Marea Britanie CITEȘTE ȘI FOTO & VIDEO Un automobil Jaguar cu o istorie tulbure, creat pentru Regele Mihai și care i-a aparținut Principelui Nicolae - vândut la Londra. A supraviețuit comunismului, iar după 1989 a ajuns, pe căi necunoscute, în Ungaria și Marea Britanie

Uzina Ford Otosan din Craiova este în acest moment singurul loc din lume în care este fabricată gama Courier, așa cum este și singura fabrică în care se asamblează SUV-ul Puma. Anterior, gama Courier a fost produsă în Turcia, în unitatea din Yenikoi a Otosan.

Anul trecut, în luna iulie, Ford Otosan a anunțat o investiție de 490 de milioane de euro pentru a sprijini producția noii generații a gamei Courier la uzina sa din Craiova, care, alături de modelul Puma, va beneficia de versiuni complet electrice în 2024. În urma acestei investiții, capacitatea totală de producție va crește până la 272.000 de vehicule pe an.

Fondată în 1959, Ford Otosan (Ford Otomotiv Sanayi A.Ș.) este o companie tranzacționată public (societate publică), în cadrul căreia Ford Motor Company și Koç Holding dețin acțiuni egale. Compania este a doua cea mai mare organizație industrială din Turcia, cea mai valoroasă companie din domeniul auto listată la Bursa de Valori din Istanbul (Borsa İstanbul).

Ford Otosan își desfășoară activitatea în 4 centre principale, dupa cum urmeaza: fabricile din Kocaeli și Eskișehir (Turcia), fabrica din Craiova (România), și Centrul de Cercetare și Design din Istanbul (Turcia) si are peste 20.000 de angajați. Ford Otosan este cel mai mare producător de vehicule comerciale pentru Ford în Europa, capabil de a proiecta, dezvolta, și testa un vehicul complet, inclusiv motorul acestuia, pornind de la zero și ajungând la un produs final.

viewscnt
Afla mai multe despre
ford otosan
craiova