BYD a lansat SUV-ul de lux Yangwang U8L la un preț de aproximativ 180.000 de dolari, pe piața din China, respectiv 1,3 milioane de yuani. Este o sumă pe care nu mulți chinezi și-o permit și care sfidează prețurile pe care le afișează mărcile similare din Europa.
Un SUV Range Rover, unul dintre cele mai luxoase automobile produse în Europa, începe de la aproximativ 150.000 de euro, iar până la 180.000 de euro mai poți adăuga în configurator o mulțime de echipamente de înaltă tehnologie.

E drept, mașina are motoare cu combustie sau hibrid și nu este echipată cu „Ochiul lui Dumnezeu”, adică sistemul de asistență avansată care se bazează pe foarte mulți senzori și camere video.

Yangwang a fost lansată ca o marcă de lux a grupului BYD, iar modelul U8 în versiunea L a venit ca o încununare a tehnologiilor dezvoltate de compania chineză, care se laudă cu 100.000 de angajați la nivel global.
Are o platformă extrem de avansată tehnologic, care înglobează cele mai noi tehnologii de asistență, inclusiv sistemul inteligent de control al caroseriei, care permite controlul independent computerizat al suspensiilor și rotirea celor patru roți independent.

Caroseria U8L, cu ampatament mărit, are 5,4 metri, fiind astfel una dintre cele mai lungi autoturisme din lume. Motorizarea sa, electrică cu range extender, permite o accelerație de numai 3,5 secunde de la 0 la 100 km/h, cu ajutorul a patru motoare electrice susținute de o baterie de 55,53 kWh, care este încărcată de un motor de 2.0 litri turbo.
Puterea combinată este uriașă, 1.180 CP, iar cuplul depășește 1.500 Nm. Mașina poate merge până la 200 km în rulare exclusiv electrică, iar cu rezervorul de carburant plin (are 90 de litri) poate parcurge până la 1.160 km. La o stație rapidă, bateria se încarcă în 13,5 minute de la 30 la 80%, pentru a putea utiliza la maxim performanțele sistemului de propulsie.

Celebrul sistem God’s Eye (DiPilot 600) de la BYD, se bazează pe trei senzori lidar, cinci radare, 14 senzori cu ultrasunete și 18 camere video, inclusiv în infraroșu, pentru a controla în detaliu mediul înconjurător. Acesta asigură asistența la rulare, la parcare, inclusiv parcare automată și parcare la distanță.
În plus, „vede” obiecte în mișcare până la 120 metri și detectează cu senzorii săi orice obstacol la o distanță de până la 300 de metri indiferent de condițiile meteo.
Habitaclul are o arhitectură cu șase locuri, amplasate pe trei rânduri, având un confort maxim, cu aproape 30 de centimetri disponibili la genunchi pentru al doilea rând de scaune. Scaunele de pe rândul al doilea și al treilea se pot uni în șezlonguri extrem de confortabile.
Portbagajul are la rândul său un spațiu uriaș, de 1.115 litri.

Sunt patru ecrane în partea frontală a mașinii, inclusiv unul de 23,6 inci pentru instrumentarul de bord și un ecran multimedia pentru pasagerul din dreapta, precum și un ecran de 21,4 inchi pentru pasagerii din spate.

De asemenea, sistemul audio are 32 de difuzoare, acoperișul include o trapă de 1,7 metri pătrați, sunt 13 prize de alimentare sau USB în habitaclu, 14 airbaguri și lumini ambientale cu 128 de culori.

