Grindeanu, despre TAROM: În niciun caz nu intră în faliment. Prețurile călătoriei sunt mari și nu se reflectă în condițiile călătoriei, de multe ori

Grindeanu, despre TAROM: În niciun caz nu intră în faliment. Prețurile călătoriei sunt mari și nu se reflectă în condițiile călătoriei, de multe ori
Profit.ro
Profit.ro
scris 8 apr 2023

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, declară că operatorul național de transport aerian TAROM nu va intra în faliment. El spune că este nevoie de „îndrăzneala” de a lua anumite decizii pentru a redresa compania, făcând referire la numărul de angajați TAROM care estre dublu față de cât ar trebui să fie.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Întrebat în emisiunea Insider Politic difuzată sâmbătă de Prima Tv dacă TAROM intră în faliment, ministerul Transporturilor a răspuns negativ, relatează News.ro

„Zilele acestea am primit ultimul agreement de la Comisie pentru acel ajutor de la Comisia Europeană. Eu cred că am intrat pe linie dreaptă și o să-l primim. În niciun caz nu intră în faliment”, a afirmat Sorin Grindeanu.

Ministrul a dezvăluit că, atunci când nu circulă cu mașina, folosește avioanele TAROM. El admite că prețurile sunt mari și „condițiile, de  multe ori, nu reflectă aceste prețuri”.

ULTIMA ORĂ Dacia oprește temporar producția la Mioveni din cauza crizei de semiconductori. Angajați trimiși acasă cu 85% din salariu, tichete de masă și prime CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Dacia oprește temporar producția la Mioveni din cauza crizei de semiconductori. Angajați trimiși acasă cu 85% din salariu, tichete de masă și prime

„O companie de mărimea TAROM-ului trebuie să aibă în jur de 500, hai să zic 600 de angajați. TAROM-ul are mai mult decât dublu, în acest moment. Eu nu spun că asta este soluția, să dăm oamenii afară, dar unele din serviciile pe care TAROM-ul le are internalizate în acest moment, din punctul meu de vedere, trebuie să fie externalizate. Din 600 de oameni cât ar trebui să aibă o companie de această mărime, 90 și ceva la sută trebuie să fie personal navigant, nu de alte tipuri”, spune Grindeanu, subliniind că fosta conducere a companiei „nu a avut tăria necesară” să rezolve această problemă.

Ministrul a vorbit și despre nevoia unei „îndrăzneli” de a lua anumite decizii pentru redresarea companiei.

viewscnt
Afla mai multe despre
sorin grindeanu
tarom