HARTĂ Contractul pentru o nouă alternativă la DN1, semnat. Guvernul nu renunță la autostrada Ploiești-Brașov

HARTĂ Contractul pentru o nouă alternativă la DN1, semnat. Guvernul nu renunță la autostrada Ploiești-Brașov
Profit.ro
Profit.ro
scris 2 mar 2023

Premierul Nicolae Ciucă a declarat, la semnarea contractului pentru modernizarea și reabilitarea Drumului Județean 1021 Valea Doftanei, județul Prahova - Brădet, județul Brașov, că aceste lucrări vor asigura fluidizarea traficului și vor crea oportunități economice și turistice. Șeful Executivului a adăugat că nu a fost abandonat proiectul autostrăzii care leagă Ploiești de Brașov.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

„Mă bucur că un proiect început în 1985 ajunge astăzi să fie transpus în realitate și vorbim despre un tronson de drum care va trece Carpații și va reuși să lege subul țării de centrul țării, un proiect foarte important pentru noi toți. Sigur că are relevanță foarte mare pentru localitățile de pe Valea Doftanei, pentru cetățenii din acest perimetru pentru că, pe de o parte asigură fluidizarea traficului, de cealaltă parte asigură oportunități atât economice, cât și turistice. Este un proiect pe care îl vom realiza cu bani de la bugetul de stat. Este unul dintre proiectele cele mai importante pe care le va desfășura Ministerul Dezvoltării, prin CNI, și are ca obiect infrastructura rutieră”, a afirmat Nicolae Ciucă la  semnarea contractului pentru reabilitarea și modernizarea Drumului Județean 1021 Valea Doftanei, județul Prahova - Brădet, județul Brașov.

VIDEO & FOTO Volkswagen a prezentat „noul” ID.3, de fapt un facelift discret al primului model electric din familia ID CITEȘTE ȘI VIDEO & FOTO Volkswagen a prezentat „noul” ID.3, de fapt un facelift discret al primului model electric din familia ID

El a mai spus că anul trecut au fost semnate contracte de circa 10,3  miliarde euro, scrie News.ro.

„Ceea ce doresc să subliniez este faptul că iată găsim soluții pentru ca, prin fondurile de la bugetul de stat, să realizăm partea aceasta de complementaritate cu proiectele de infrastructură pe care le-am pus deja în practică din fonduri europene. Aș putea să subliniez faptul că anul trecut s-au semnat contracte de aproximativ 10,3 miliarde euro, iar la nivelul Ministerul Transporturilor au fost începute foarte multe elemente de infrastructură și suntem aici în Prahova, iar Prahova se află pe itinerariul de unde pleacă A7 și leagă atât Capitală, cât și Ploieștiul, de Buzău, Focșani, Pașcani și există în perspectivă dezvoltarea inclusiv până la Suceava”, a completat Ciucă.

Acesta a adăugat că nu a fost abandonat nici proiectul care leagă Ploieștiul de Brașov, prin autostradă.

„Doresc să subliniez că nu s-a renunțat la proiectul legării Ploieștiului de Brașov prin autostradă și discuțiile pe care le avem la nivelul Guvernului, asumarea pe care sperăm să o finalizăm printr-o decizie atât politică, cât guvernamentală foarte curând, să concretizeze demararea proiectului pentru autostrada Ploiești - Brașov”, a conchis premierul.

Pe 23 februarie, Guvernul a aprobat, la propunerea Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației (MDLPA), indicatorii tehnico-economici pentru reabilitarea și modernizarea DJ 102I, Valea Doftanei (județul Prahova) - Brădet (județul Brașov).

Conform comunicatului de presă al MDLPA, reabilitarea și modernizarea drumului județean va fi realizată între km 37+620 și km 63+256,08, pe o lungime totală de 25,6 km, iar traseul se împarte în două tronsoane.

Prin urmare, tronsonul 1 se află pe raza județului Prahova, între km 37+620 și km 50+820,38 (limita județului Brașov), în lungime de 13,2 km, iar tronsonul 2 - pe raza județului Brașov, între km 50+820,38 și km 63+256,08, în lungime de 12,4 km.

Sursa citată a adăugat că durata de execuție a obiectivului este de 42 de luni, iar valoarea totală estimată este de 642.051.000 lei, din care Ministerul Dezvoltării, prin Compania Națională de Investiții, va asigura 616.072.000 lei, diferența fiind suportată de consiliile județene Prahova și Brașov. 

HARTĂ Contractul pentru o nouă alternativă la DN1, semnat. Guvernul nu renunță la autostrada Ploiești-Brașov

viewscnt
Afla mai multe despre
dn1
ploiesti brasov
ciuca