Mazda, creștere de 45% în primul trimestru, pe piața locală. SUV-ul CX-5 a fost cel mai vândut model

Auto/Transporturi   
Mazda, creștere de 45% în primul trimestru, pe piața locală. SUV-ul CX-5 a fost cel mai vândut model

Mazda România, subsidiară a Mazda Europe, a anunțat că vânzările din 2018, perioada ianaurie - martie, au crescut cu 45% în comparație cu anul trecut, mult peste media de creștere a pieței de autovehicule.

Potrivit datelor publicate de Mazda România, marca japoneză a vândut în primul trimestru 538 de unități, față de 371 de vehicule anul trecut în intervalul similar. Cel mai vândut model a fost SUV-ul compact CX-5, cu un total de 228 de unități comandate și o creștere de 189% față de anul trecut, când s-au vândut 79 de autoturisme. În top se află și SUV-ul de clasă mică CX-3, cu 117 unități vândute, mai mult cu 33% față de 2017.

Urmărește-ne și pe Google News

„Mazda continuă să aibă o creștere importantă, cu două cifre, a vânzărilor și în primul trimestru din acest an, într-o piață extrem de competitivă cum este cea din România, iar SUV-urile CX-3 și CX-5 sunt modelele principale care au favorizat aceste rezultate foarte bune. Am deschis anul într-o notă pozitivă și ne propunem să menținem acest trend ascendent și pe viitor”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.

FOTO Ford a prezentat noua generație a modelului Focus, dezvoltat pe o nouă platformă, cu versiuni crossover și premium CITEȘTE ȘI FOTO Ford a prezentat noua generație a modelului Focus, dezvoltat pe o nouă platformă, cu versiuni crossover și premium

În luna martie, creșterea a fost la fel de mare, 45 de procente față de martie 2017. Cel mai vândut model a fost CX-5, cu un total de 92 de unități comercializate, ceea ce înseamnă un plus de 188% în comparație cu 2017.

Anul trecut, Mazda a vândut în România, potrivit datelor privind înmatriculările, 1.763de autotrurisme, cu 13,96% mai multe decât în 2016, când erau înmatriculate 1.547 vehicule Mazda.

Mazda România este unul dintre importatori de pe piața locală care reprezintă marca direct, nu prin intermediul unei companii cu capital românesc.

viewscnt
Afla mai multe despre
mazda
cx-5
piata auto