Noul Fiat 500, complet electric, ar putea primi o a treia ușă, pentru a recupera parțial impactul scăderii masive a cererii pentru mașini cu două uși.
Fiat 500 ar putea prelua modelul hatchback-ului MINI, care a introdus o a treia ușă pe modelul Clubman, la prima sa generație. Decizia vine ca urmare a scăderii cererii de vehicule cu două uși, astfel că Fiat este nevoită să caute soluții pentru menținerea vânzărilor celui mai popular model al său. Potrivit Automotive News, noua caroserie va fi construită în uzina Mirafiori – Torino, din Italia.
Fiat a lansat noua generație Fiat 500 cu propulsie electrică, având un preț de lansare de 35.000 de euro, cu caroserie clasică, în două uși, precum și cu caroserie cabrio, la un preț de 37.900 euro. În acest preț clienții primesc și un wall box, pentru încărcarea bateriei acasă. Cu bateriile încărcate complet, Fiat 500 are o autonomie anunțaăt de 320 km, iar informația care ar putea atrage foarte mulți clienți ține de autonomia asigurată de o încărcare în 5 minute: 50 km, suficient pentru drumurile zilnice, dat fiind faptul că vorbim desrpe un automobil urban. Sistemul de baterii are 42 kWh, iar motorul electric oferă o putere de 87 kW, echivalentul a 116 CP. Prețul pentru varianta în 3 uși va fi anunțat ulterior.
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro Orașul meu
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Modelul va fi construit în continuare și cu propulsii tradiționale, cu benzină, care sunt mult mai accesibile.
Fiat 500 a devenit cel mai profitabil automobil din gama Fiat, constructorul italian fiind nevoit să-și reducă la maxim investițiile în alte modele, din cauza dezechilibrelor finaciare din ultimul deceniu. Practic, de la lansarea lui 500, Fiat nu a mai reușit să lanseze niciun alt model cu succes, cu excepția derivatelor lui 500, scoțând din gamă, printre altele, modelele compacte. Cu ajutorul lui Panda și a utilitarelor, familia 500 (hatchback, 500 X și 500 L) a ținut în picioare vânzările Fiat. În acest an, după 7 luni, în care epidemia de coronavirus a avut un impact uriaș asupra vânzărilor mărcii, familia 500 a reprezentat jumătate din vânzările europene ale Fiat (199.000 unități), în timp ce Panda a cumulat alte 25 de procente (119.000 unități). Restul vânzărilor au fost reprezentate de Tipo și Ducato.