PREMIERĂ Dacia a depășit în Franța atât Renault, cât și Peugeot la mașini persoane fizice

PREMIERĂ Dacia a depășit în Franța atât Renault, cât și Peugeot la mașini persoane fizice
scris 25 dec 2021

Dacia a vândut în acest an aproape 100.000 de mașini noi persoanelor fizice din Franța, depășind pentru prima dată, pe această nișă, atât Renault, cât și Peugeot.

Dacia a vândut 99.698 vehicule până pe 20 decembrie, conform ultimelor cifre furnizate de Autoways, care nu se vor modifica însă prea mult până la 31 decembrie, relatează BFM Business.

Marca românească a depășit astfel Renault, care însumează 91.246 vânzări, și Peugeot, care a vândut 87.524 de unități. De asemenea, Dacia a vândut aproape de două ori mai multe mașini decât Citroën (51.972 înmatriculări).

Dan Fați, CEO și co-fondator Dacris, în top 100 mondial cei mai influenți CEO din office supplies CITEȘTE ȘI Dan Fați, CEO și co-fondator Dacris, în top 100 mondial cei mai influenți CEO din office supplies

Această performanță îi permite producătorului român să preia 14,4% din cota de piață pentru persoane fizice, în primele 11 luni ale anului.

Piața persoanelor fizice reprezintă 44% din vânzările de mașini noi în acest an, restul fiind împărțit în principal între achiziționarea de vehicule de către companii și serviciile de închiriere pe termen scurt sau lung. 

Profit.ro a relatat recent că, la nivelul UE, Dacia pare că a găsit soluția miraculoasă, fiind una dintre puținele mărci cu creștere în noiembrie, cu un volum de 35.714 unități, cu 4,2% mai multe decât în 2020, în luna similară. În acest fel, marca românească își consolidează o cotă de piață ce se apropie de 4% la nvielul pieței europene.

Biofarm - în topul celor mai importanți jucători din industria farmaceutică locală după patru ani de creștere continuă CITEȘTE ȘI Biofarm - în topul celor mai importanți jucători din industria farmaceutică locală după patru ani de creștere continuă

După 11 luni, Dacia este pe plus, cu un volum total de 345.368 unități înmatriculate, aproximativ 4.000 de mașini în plus față de anul trecut, existând toate premisele ca rezultatul la final de an să fie unul pozitiv. Cu tot cu piețele din EFTA și UK, Dacia are un volum vândut de 366.783 de autoturisme, cu o creștere mică, 0,3%, dar importantă.

De asemenea, Profit.ro a anunțat că Dacia domină piața din Franța, înregistrând cea mai mare creștere dintre mărcile de volum, cu ajutorul celor două modele-vedetă, Spring și Sandero. Pe o piață care a continuat să scadă, Dacia a fost una dintre cele câteva mărci cu creștere.

viewscnt
Afla mai multe despre
dacia
franta