Compania aeriană irlandeză Ryanair, cel mai mare operator aerian low-cost din Europa și al patrulea operator aerian care acționează în România din punct de vedere al cotei de piață, a anunțat că 87% din peste 54.000 de zboruri din luna ianuarie au ajuns la timp, în creștere cu 1% față de ianuarie 2017.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
“Ryanair a transportat 9,3 milioane de consumatori în ianuarie, cu 87% dintre zboruri aterizând la timp, o îmbunătățire de 1% față de ianuarie 2017”, a declarat directorul de marketing al companiei, Kenny Jacobs.
CITEȘTE ȘI Operatorii aerieni analizează utilizarea unei tehnologii de identificare a pasagerilor dispuși să accepte călătoria cu o altă cursăCompania mai spune că au existat 3 plângeri la 1.000 de clienți, o plângere legată de bagaje la 3.000 de clienți, iar la peste 99% dintre sesizări s-a răspuns într-un termen de 7 zile.
Potrivit unui top AirHelp, care ia în calul punctualitatea, serviciile și rata de procesare a cererilor pentru compensații, operatorii aerieni Tarom și Ryanair au printre cele mai slabe performanțe.
Ryanair a lansat din această lună o nouă politică de bagaje, în baza căreia numai pasagerii cu acces prioritar vor avea dreptul să ia în avion, la bord, două bagaje gratuit. Accesul prioritar presupune plata unei taxe suplimentare.