Secretar de stat: Portul Constanța are capacitatea de a fi extins mult mai bine către Europa

Secretar de stat: Portul Constanța are capacitatea de a fi extins mult mai bine către Europa
Profit.ro
Profit.ro
scris 18 sep 2018

Secretarul de stat în cadrul aparatului propriu de lucru al vicepremierului Viorel Ștefan, Lucian Pătrașcu, a declarat, marți, că Portul Constanța are capacitatea de a fi extins mult mai bine către Europa cu condiția dezvoltării conexiunilor pe căile ferate, pe calea rutieră și a navigației pe Dunăre.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Lucian Pătrașcu a fost prezent, marți, la deschiderea lucrărilor Comitetului Executiv al European Sea Ports Organization (ESPO) - Organizația Porturilor Maritime Europene, care are loc la sediul Companiei Naționale Administrația Porturilor Maritime Constanța, scrie News.ro.

Pătrașcu a declarat că Portul Constanța are capacitatea de a fi extins mult mai bine către Europa, cu condiția dezvoltării navigației pe Dunăre și a conexiunilor pe căile ferate și pe calea rutieră.

Arabia Saudită investește peste 1 miliard de dolari în producătorul de automobile electrice Lucid, rival al Tesla CITEȘTE ȘI Arabia Saudită investește peste 1 miliard de dolari în producătorul de automobile electrice Lucid, rival al Tesla

“Portul Constanța reprezintă un port regional strategic, fiind cel mai mare port maritim din România, fiind foarte bine dezvoltat și care oferă o multitudine de facilități pentru comerțul maritim. Cu siguranță Portul Constanța are capacitatea de a fi extins mult mai bine către Europa cu condiția unei dezvoltări a conexiunilor pe căile ferate, cu condiția dezvoltării conexiunilor pe calea rutieră și nu în ultimul rând cu condiția dezvoltării navigației pe Dunăre. Totodată îmi exprim convingerea că în cel mai scurt timp cu putință portul constanța va deveni una din principalele porți de intrare – ieșire a mărfurilor din Europa spre Orientul Îndepărtat”, a afirmat secretarul de stat.

El a precizat că Guvernul are în vedere realizarea de investiții pe termen scurt, mediu și lung care să ducă la recâștigarea cotei de piață a mărfurilor, prin facilități portuare și la reînnoirea infrastructurii pentru operarea fluxurilor de mărfuri.

Compania Națională Administrația Porturilor Maritime Constanța găzduiește lucrările Comitetului Executiv al European Sea Ports Organization (ESPO) - Organizația Porturilor Maritime Europene. Cu acest prilej, reprezentanți ai managementului a peste 30 de porturi europene s-au întâlnit în Portul Constanța pentru a discuta cele mai noi provocări din transportul maritim, noutățile legislative la nivel european, probleme interne ale organizației.

Evenimentul este organizat pentru prima oară în România, fiind o ocazie ca delegații ESPO să cunoască Portul Constanța și potențialul său, de a discuta despre problemele specifice acestei zone.

Administrația Porturilor Maritime Constanța este membru cu drepturi depline al ESPO din 2007.

viewscnt
Afla mai multe despre
port constanta
dunare