Producătorii de automobile și furnizorii de energie europeni trebuie să colaboreze mai mult pentru a ajunge din urmă China în ceea ce privește dimensiunea sectorului vehiculelor electrice (EV), a declarat marți șeful Renault, Luca de Meo, citat de Reuters.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Există spațiu pentru colaborare în Europa pentru majoritatea producătorilor, în special în partea din amonte a lanțului valoric al vehiculelor electrice, cum ar fi aprovizionarea cu minerale și producția, a spus de Meo în timpul unei conferințe de presă susținută în marja Salonului Auto Internațional de la Geneva, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Corespondență din Geneva - Designerul șef al Renault Group anunță: La București se lucrează deja la noul model Dacia de clasă CEuropa este în urma Chinei în ceea ce privește accesul la materiale, capacitatea de rafinare și gigafabricile și trebuie să facă mai mult ”pentru a crea puterea și amploarea pe care China le-a atins în privința vehiculelor electrice”, a spus șeful Renault.
De Meo a îndemnat, de asemenea, autoritățile și guvernele UE să preseze furnizorii de energie și producătorii de mașini să colaboreze pentru a ajuta la accelerarea implementării infrastructurii de încărcare și să folosească vehiculele electrice pentru a stoca energie pentru rețea, deoarece acestea pot acționa ca furnizori de energie atunci când este necesar.
”Europa este un peisaj foarte fragmentat, ceea ce face frumusețea sa”, dar acest lucru o încetinește în ceea ce privește anumite tipuri de tranziții, a spus el.