Volvo - cea mai bună jumătate de an din istorie, în pofida crizelor din industria auto. Perspectiva unui record

Volvo - cea mai bună jumătate de an din istorie, în pofida crizelor din industria auto. Perspectiva unui record
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 7 iul 2021

La scurt timp după prezentarea strategiei electrice pentru următorii 10 ani, constructorul suedez Volvo a anunțat rezultatele de vânzări pentru prima jumătate de an. Performanțele obținute sunt în linie cu cele din lunile anterioare, care anticipau un astfel de rezultat.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Vovlo Cars a vândut 380.757 de autovehicule în primele șase luni ale acestui an, la nivel global, și reușește astfel cel mai bun rezultat al său din istorie pentru o jumătate de an, cu perspectiva unui record la finalul acestui an. Creșterea față de 2020 a fost una semnificativă, de 41%, în timp ce, comparativ cu 2019 - anul de care toată industria se leagă în acest moment pentru analize – Volvo a înregistrat un avans de aproape 12 procente.

Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din România CITEȘTE ȘI Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din România

Luna a șasea a adus pentru Volvo o nouă creștere, de 11%, față de luna similară din 2020, cu 68.224 unități vândute, lideri în vânzări fiind XC60, u 23.038 unități, și XC40, cu 20.392 unități.

Trei piețe au contat pentru marca suedeză, în acest început de an: China, SUA și Europa, toate raportând creșteri cu două cifre față de perioada afectată de pandemie. SUA i-a adus companiei suedeze 63.754 autoturisme vândute, cu 47,4% mai multe decât anul trecut, iar China – 95.252 unități, mai multe cu 44,9%. În Europa, creșterea a fost ceva mai mică, 35,4%, dar a reprezentat cel mai mare volum din total: 166.822 autoturisme.

Volvo mai precizează că anul 2021 a adus, pe primele șase luni, o creștere de cinci ori a vânzărilor online, comparativ cu anul trecut.

Gebruder Weiss face încă un pas spre digitalizare și lansează și în România portalul myGW dedicat clienților CITEȘTE ȘI Gebruder Weiss face încă un pas spre digitalizare și lansează și în România portalul myGW dedicat clienților

Cele mai vândute modele în acest an, ale Volvo, au fost cele din linia Recharge, care au motorizări elecrice sau hibrid cu încărcare, reprezentând aproape un sfert din totalul mașinilor vândute, cu 150% mai multe decât anul trecut.

Pe cele șase luni, cele mai vândute modele au fost XC40, cu 118.121 exemplare, XC60, cu 113.500 unități, și XC90, cu 54.177 unități livrate.

Volvo a anunțat că intenționează să devină o marcă exclusiv electrică, începând din 2030, fixându-și o țintă de 600.000 de vehicule complet electrice vândute până în 2025, dată la care ar trebui să fie finalizată și prima fabrică de tip gigafactory.

viewscnt
Afla mai multe despre
volvo
vanzari volvo
xc40
volvo recharge
volvo electric
masini electrice
profit volvo