Wizz Air, cel mai mare transportator low-cost din Europa Centrală și de Est, va suspenda toate operațiunile de la bazele din Timișoara, Craiova și Sibiu, până la 1 mai.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Măsurile sunt luate ca urmare a restricțiilor din partea autorităților române cu privire la circulația cetățenilor străini în România în cadrul eforturilor de limitare a epidemiei de coronavirus.
CITEȘTE ȘI DOCUMENT-FOTO Autoritățile anunță culoarele de tranzit pentru transportul de marfă pe teritoriul RomânieiToate celelalte operațiuni din România (București, Cluj-Napoca, Iași, Suceava, Constanța, Tîrgu Mureș și Satu Mare) rămân active, dar cu restricțiile impuse de diferitele țări către care Wizz Air operează de pe aeroporturile respective.
Pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informați automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicația pentru mobil. Clienții vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziția de produse și servicii Wizz Air. Pasagerii pot alege rambursarea banilor – care va dura mai mult – și vor fi informați despre pașii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienții vor putea primi doar 100% din suma achitată inițial. Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism – inclusiv agențiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenția de unde și-au cumpărat biletele.