Brio își dublează evaluarea, la 5,5 milioane de euro, și deschide o nouă rundă de investiții pe SeedBlink

Brio își dublează evaluarea, la 5,5 milioane de euro, și deschide o nouă rundă de investiții pe SeedBlink

Dragoș Iliescu, CEO, Chief Scientist și fondator Brio

scris 18 ian 2022

Brio, platformă ed-tech de măsurare a performanței educaționale, ajunge la o valoare de 5,5 milioane de euro (evaluare post-money) și anunță deschiderea unei noi runde de investiții, prin intermediul SeedBlink. Compania ajunge, astfel, la o valoare dublă față de septembrie 2020, când a derulat prima campanie de finanțare pe aceeași platformă de crowdinvesting. 

Această nouă rundă de investiții este condusă de oamenii de afaceri Horia Manda și Valentin Tăbuș, parteneri în AXXESS Capital, care au investit 550.000 de euro, cei doi devenind, astfel, acționari ai Brio.

EXCLUSIV Heineken semnează în România cea mai mare tranzacție de închiriere la început de an CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Heineken semnează în România cea mai mare tranzacție de închiriere la început de an

Celor doi investitori li se alătură o nouă rundă de finanțare deschisă pe SeedBlink, de 250.000 de euro. Membrii Brio Syndicate (SPV-ul constituit ca urmare a listării precedente pe platformă), care dețin deja calitatea de acționar, și-au exercitat dreptul de preempțiune la investiții a priori deschiderii ofertei publice. Astfel, după exercitarea acestui drept, valoarea disponibilă pentru oferta publică este de 150.000 de euro.

„Avem în continuare planuri importante care vizează dezvoltarea și expansiunea noastră", spune Dragoș Iliescu, CEO, Chief Scientist și fondator Brio.

Reprezentanții companiei spun că finanțarea corespunzătoare acestei runde va fi destinată, în primul rând, consolidării produsului pe piața românească, prin dezvoltarea unei platforme SaaS.

 În septembrie 2020, Brio a lansat pentru prima dată o rundă de finanțare pe platforma de investiții in startup-uri tehnologice europene SeedBlink, când a reușit să depășească ținta inițială propusă înainte de finalizarea campaniei și să adune o finanțare de 285.000 de euro.

În prezent, Brio eeste folosită de circa 100.000 de utilizatori și are aproximativ 3.000 de abonamente.

Firma care operează platforma a fost înființată în 2014 de trei acționari, respectiv profesorul Dragoș Iliescu, doctor în psihologie și profesor universitar la Facultatea de Psihologie și științele Educației, Universitatea București, profesorul Thomas Oackland, mentorul lui Dragoș Iliescu, cunoscut sub numele de "părintele testării standardizate". Firma a început să opereze platforma din 2016. 

"Simplul fapt că repeți un text nu te ajută atât de tare ca atunci când citești și apoi te testezi", spunea Dragoș Iliescu la Ora de Profit.ro.

viewscnt
Afla mai multe despre
brio
testare elevi
seedblink