Compania Wojas, unul dintre cei mai mari producători polonezi de încălțăminte, pregătește investiții de peste 1 milion de euro, inclusiv în România

Compania Wojas, unul dintre cei mai mari producători polonezi de încălțăminte, pregătește investiții de peste 1 milion de euro, inclusiv în România
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 7 mai 2018

Compania Wojas, unul dintre cei mai mari producători polonezi de încălțăminte, pregătește investiții de peste 1 milion de euro în acest an, din care circa 640.000 euro pentru noi magazine și modernizarea celor existente, cu accent pe zona online, inclusiv în România.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

Pe piața locală, Wojas este o apariție nouă, deschizându-și o sucursală în urmă cu 2 ani, la Baia Mare, și intrând în urmă cu un an și în centrul comercial Mega Mall din București.

La nivel global, însă, Wojas are o rețea de 177 de magazine proprii în Polonia, Slovacia, Cehia, Belarus, Rusia și Ucraina și circa 1.300 de angajați.

Compania, listată de 10 ani la bursa din Varșovia, vrea în acest an să își crească vânzările la export și cele prin canalul online, cu accent pe dezvoltarea de magazine online regionale în România, Cehia și Slovacia.

„Vrem ca brandul nostru să devină în următorii ani un jucător binecunoscut în Europa. De aceea, ne propunem să dezvoltăm rețeaua“,  a scris președintele companiei, Wieslaw Wojas, într-o scrisoare adresată acționarilor.

Anul trecut, compania poloneză a înregistrat venituri de 237,2 milioane PLN (56 milioane euro, în creștere cu 3,4% față de anul precedent) și  un profit net de 14,4 milioane PLN (3,4 milioane euro, de la 425.522 euro în 2016).

Compania a fost lansată pe piață în 1990 de Wiesław Wojas, care a lansat brandul de încălțăminte Wojas.

viewscnt
Afla mai multe despre
wojas
magazine