Compania Wojas, unul dintre cei mai mari producători polonezi de încălțăminte, pregătește investiții de peste 1 milion de euro, inclusiv în România

Compania Wojas, unul dintre cei mai mari producători polonezi de încălțăminte, pregătește investiții de peste 1 milion de euro, inclusiv în România
scris 7 mai 2018

Compania Wojas, unul dintre cei mai mari producători polonezi de încălțăminte, pregătește investiții de peste 1 milion de euro în acest an, din care circa 640.000 euro pentru noi magazine și modernizarea celor existente, cu accent pe zona online, inclusiv în România.

Pe piața locală, Wojas este o apariție nouă, deschizându-și o sucursală în urmă cu 2 ani, la Baia Mare, și intrând în urmă cu un an și în centrul comercial Mega Mall din București.

La nivel global, însă, Wojas are o rețea de 177 de magazine proprii în Polonia, Slovacia, Cehia, Belarus, Rusia și Ucraina și circa 1.300 de angajați.

Compania, listată de 10 ani la bursa din Varșovia, vrea în acest an să își crească vânzările la export și cele prin canalul online, cu accent pe dezvoltarea de magazine online regionale în România, Cehia și Slovacia.

„Vrem ca brandul nostru să devină în următorii ani un jucător binecunoscut în Europa. De aceea, ne propunem să dezvoltăm rețeaua“,  a scris președintele companiei, Wieslaw Wojas, într-o scrisoare adresată acționarilor.

Anul trecut, compania poloneză a înregistrat venituri de 237,2 milioane PLN (56 milioane euro, în creștere cu 3,4% față de anul precedent) și  un profit net de 14,4 milioane PLN (3,4 milioane euro, de la 425.522 euro în 2016).

Compania a fost lansată pe piață în 1990 de Wiesław Wojas, care a lansat brandul de încălțăminte Wojas.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
wojas
magazine