Compania Wojas, unul dintre cei mai mari producători polonezi de încălțăminte, pregătește investiții de peste 1 milion de euro în acest an, din care circa 640.000 euro pentru noi magazine și modernizarea celor existente, cu accent pe zona online, inclusiv în România.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Pe piața locală, Wojas este o apariție nouă, deschizându-și o sucursală în urmă cu 2 ani, la Baia Mare, și intrând în urmă cu un an și în centrul comercial Mega Mall din București.
La nivel global, însă, Wojas are o rețea de 177 de magazine proprii în Polonia, Slovacia, Cehia, Belarus, Rusia și Ucraina și circa 1.300 de angajați.
Compania, listată de 10 ani la bursa din Varșovia, vrea în acest an să își crească vânzările la export și cele prin canalul online, cu accent pe dezvoltarea de magazine online regionale în România, Cehia și Slovacia.
„Vrem ca brandul nostru să devină în următorii ani un jucător binecunoscut în Europa. De aceea, ne propunem să dezvoltăm rețeaua“, a scris președintele companiei, Wieslaw Wojas, într-o scrisoare adresată acționarilor.
Anul trecut, compania poloneză a înregistrat venituri de 237,2 milioane PLN (56 milioane euro, în creștere cu 3,4% față de anul precedent) și un profit net de 14,4 milioane PLN (3,4 milioane euro, de la 425.522 euro în 2016).
Compania a fost lansată pe piață în 1990 de Wiesław Wojas, care a lansat brandul de încălțăminte Wojas.