Dan Oros, head of marketing al Google România, investește în Bloomcoding, startup de lecții IT

Dan Oros, head of marketing al Google România, investește în Bloomcoding, startup de lecții IT

Dan Oros

Profit.ro
Profit.ro
scris 11 oct 2022

Dan Oros, head of marketing Google România, a anunțat că investește într-un nou startup: Bloomcoding, o școală digitală de programare si logica pentru copii cu vârste de până la 14 ani.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Bloomcoding este un startup fondat în septembrie 2021 de Emil Chichioi, un tânăr antreprenor din Republica Moldova, plecat în Olanda pentru studii, arată StartUp Cafe. Startup-ul activează în România, însă a pornit ca firmă înregistrată legal în Estonia.

Când va fi funcțional sistemul IT care va scăpa românii de prezentarea copiei de pe certificatul de naștere sau căsătorie. AS Computer va furniza echipamentele CITEȘTE ȘI Când va fi funcțional sistemul IT care va scăpa românii de prezentarea copiei de pe certificatul de naștere sau căsătorie. AS Computer va furniza echipamentele

Dan Oros este cunoscut ca investitor în startup-uri românești, fiind unul dintre scouterii  fondului de investiții american Accel, în programul acestuia de scouting, cu investiții pre-seed în echipe tech din Europa. De-a lungul timpului, managerul român a investit în cel puțin 10 startup-uri de tehnologie.

„Cred că educația formală de azi nu oferă competențele de care copiii au cea mai mare nevoie, cum ar fi înțelegerea tehnologiei și gândirea critică. De asemenea, cred că învățarea ar trebui sa fie la fel de interesantă și interactivă ca joaca, și că dezvoltarea unui mindset în direcția asta e esentială pentru orice copil. Dacă ai copii cu vârsta între 5 și 14 ani, îți recomand să participi cu ei la o lecție gratuită. Sau să trimiti informația mai departe celor care au copii”, a anunțat Dan Oros.

„Am ales sa investesc in ei pentru că: 1) Emil, co-fondatorul, e antreprenorul cel mai potrivit pentru această misiune, si 2) există un potential imens de a dezvolta acest program într-o alternativă la educația formală si de a avea un impact pozitiv asupra unei intregi generații de copii” - și-a motivat Dan oros decizia de a investi în Bloomcoding.

Potrivit CrunchBase, Bloomcoding a obținut până acum investiții de 100.000 de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
dan oros
google românia
bloomcoding