BCR a primit 35.000 de cereri de suspendare a ratelor. Banca a lansat un robot telefonic care preia automat cererile de amânare

BCR a primit 35.000 de cereri de suspendare a ratelor. Banca a lansat un robot telefonic care preia automat cererile de amânare
Mihai Baniţă
Mihai Baniţă
scris 15 mai 2020

Banca Comercială Română anunță că a rezolvat peste 30.000 de solicitări de amânare a ratelor din cele aproximativ 35.000 de cereri depuse de persoanele fizice și că a lansat și un robot telefonic care preia automat solicitările debitorilor.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Numărul de solicitări reprezintă circa 11% din portofoliul de clienți al băncii, în creștere de la 7% la finele lunii aprilie.

13.000 de clienți persoane fizice cu probleme la plata creditelor au fost apelați telefonic pentru a fi consiliați asupra opțiunilor pe care le au, inclusiv amânarea la plată, prin soluțiile BCR sau cele disponibile prin OUG 37/2020, arată banca. 524 de cereri au fost preluate automat printr-un robot telefonic.

Economiștii se așteaptă ca șocul pandemiei să se vadă în trimestrul 2, după ce deficitul bugetar \ CITEȘTE ȘI Economiștii se așteaptă ca șocul pandemiei să se vadă în trimestrul 2, după ce deficitul bugetar "uriaș" a ținut economia României pe plus în T1

BRD a anunțat că a primit 41.000 de cereri de amânare a ratelor pentru 46.000 de împrumuturi. Banca Transilvania anunța (în 7 mai) 29.000 de cereri de amânare. Raiffeisen Bank a primit 22.000 de solicitări pentru 27.000 de împrumuturi aferente persoanelor fizice în baza OUG 37, în timp ce pentru alte 21.000 de împrumuturi ratele au fost amânate în baza unor clauze contractuale.

Guvernul a prelungit cu încă o lună, până la 15 iunie, termenul până la care debitorii pot solicita suspendarea plăților pentru credite pe o perioadă ce se poate întinde până la finele acestui an.

BCR mai anunță că primește 17.000 de apeluri telefonice zilnice, un număr record. După creșterea numărului de operatori, media de așteptare pentru răspuns în Contact Center a scăzut de la 16 minute, în aprilie, la 11 minute, în prezent.

Banca a instalat și 900 de panouri de plexiglas în sucursale și urmează să monteze alte 300. Toate unitățile funcționează, cu excepția celor din mall-uri și din unele clădiri de birouri.

Clienții urmează să primească 80.000 de carduri care să le înlocuiască pe cele care expiră în perioada aprilie-iunie.

BCR a încheiat primul trimestru din 2020 cu un profit net în creștere cu 60% de aproape 429 de milioane de lei. Banca avea în bilanțuri credite de 40,6 miliarde de lei la finele lunii martie.

viewscnt
Afla mai multe despre
suspendare rate banci
coronavirus
suspendare rate coronavirus
amanare rate banci
bcr