BRD Groupe Société Générale și compania italiană CRIF au lansat o platformă optimizată de originare a creditelor retail care scurtează timpul de aprobare într-un proces simplificat și prin care banca cu acționariat francez vrea să crească volumul creditelor acordate.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Aplicația CRIF se adresează întregului portofoliu de clienți și produse BRD, negarantate și negarantate, și acceptă toate tipurile de credite (noi, reînnoiri, refinanțare, restructurare).
Compania CRIF a fost selectată ca partener pentru implementarea unei aplicații end-to-end pentru persoane fizice și companii mici, de la inițierea și până la punerea la dispoziție a creditului.
Aplicația este integrată cu toți principalii furnizori de informații de pe piața românească (Biroul de Credit, ANAF etc). și angajații băncii au control asupra tuturor strategiilor de creditare: autorizare, verificarea gradului de îndatorare (Debt-to-Income), cross selling, upselling, risk based pricing etc.
Potrivit băncii, aplicația va duce la optimizarea resurselor și a riscurilor operaționale și la realizarea unui proces de creditare unic și centralizat pentru a sprijini creșterea creditării.
BRD - Groupe Société Générale operează o rețea de 625 de unități. Banca are emise 2,41 milioane de carduri și are o rețea de acceptare de aproximativ 30.000 POS și aproape 1.500de bancomate/ Activele totale ale băncii erau, la finalul lunii iunie 2020, de 58,39 miliarde de lei, locul 3 din sistem.