ING Bank nu mai crește comisionul pe care întreprinderile micro și cele mici și mijlocii îl plătesc pentru încasarea plăților prin terminale de plată cu cardul începând cu 1 aprilie.
“Anulăm implementarea noului comision de la 1 aprilie. Clienții au fost deja notificați”, au transmis reprezentanții băncii către Profit.ro. "E o măsură pentru a sprijini clienții afectați de această perioadă dificilă".
Unii clienți au criticat banca pentru majorarea comisionului, mai ales într-o perioadă în care firmele au probleme ca urmare a restricțiilor impuse pentru combaterea epidemiei virale.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
ING transmisese că are în continuare printre cele mai competitive oferte din piață, chiar și cu majorarea comisionului.
Din luna mai ING va majora și comisionul de administrare pentru persoanele fizice care nu încasează venituri recurente prin bancă, dar va oferi și un curs mai bun pentru clienții care utilizează frecvent serviciile băncii.
ING are circa 1,4 de milioane de clienți în România și unul din opt români își încasează veniturile prin banca olandeză. Banca are și cea mai mare cotă de piață pe plăți electronice. La fiecare 10 tranzacții online, trei sunt cu carduri ING. Totodată, din cinci plăți la POS, una este cu un card ING. Peste un milion de clienți care folosesc internet banking-ul și peste 150.000 plătesc la magazin cu telefonul.