Raiffeisen lansează ARI, instrument AI conceput local și antrenat până acum de 200 de specialiști ai băncii, pentru a crește Productivitatea echipelor și viteza de învățare


Raiffeisen lansează ARI, instrument AI conceput local și antrenat până acum de 200 de specialiști ai băncii, pentru a crește Productivitatea echipelor și viteza de învățare
Profit.ro
Profit.ro
scris 13 iun 2024

Raiffeisen Bank România intră într-o nouă etapă a transformării digitale a operațiunilor bancare, prin lansarea ARI, un instrument de învățare bazat pe inteligență artificială. Noul asistent virtual inteligent e conceput de echipa din România și e antrenat constant de specialiștii băncii.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 iulie - Maraton Medika TV - Sanatatea Aparatului Urinar
30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie

Creat pentru a optimiza viteza de învățare și productivitatea echipelor, ARI se antrenează zilnic în diverse domenii, printre care Planificare Financiară Personală, și creditarea ipotecară, dar și pentru a dobândi expertiză în materie de proceduri interne care țin de reglementările specifice industriei bancare.

Înainte de lansarea oficială, doar în domeniul Planificării Financiare Personale, ARI a fost antrenat de o echipă de peste 200 de specialiști ai băncii prin mai mult de 5000 de interacțiuni. Echipele din bancă lucrează în mod constant la extinderea cunoștințelor ARI pentru ca asistentul virtual să ajute pe viitor cu răspunsuri clare și cu acuratețe maximă.

VIDEO Profit Piața de Capital.forum - Ediția a IV-a. Directorul Trezoreriei: Populația are acum împrumuturi acordate statului de 40 miliarde lei. În acest an am atras 12 miliarde lei, iar până la sfârșitul anului 25-26 miliarde lei este ușor de realizat CITEȘTE ȘI VIDEO Profit Piața de Capital.forum - Ediția a IV-a. Directorul Trezoreriei: Populația are acum împrumuturi acordate statului de 40 miliarde lei. În acest an am atras 12 miliarde lei, iar până la sfârșitul anului 25-26 miliarde lei este ușor de realizat

"În dezvoltările interne, vedem inteligența artificială nu doar ca pe un instrument tehnologic, ci ca pe un partener strategic în redefinirea și optimizarea continuă a operațiunilor noastre. ARI îmbunătățește semnificativ productivitatea echipelor și contribuie la o mai bună înțelegere a produselor noastre bancare. ARI oferă acces facil la informații validate și  relevante, crescând astfel viteza de răspuns. Astfel, echipelor le rămâne mai mult timp să  se concentreze pe ceea ce știu să facă cel mai bine: interacțiuni personalizate 1:1 cu clienții noștri.” -  Zdenek Romanek, Președinte & CEO Raiffeisen Bank România.

În ceea ce privește creditarea, pe lângă asistența cu privire la ofertele ce țin de creditele garantate cu ipotecă, ARI oferă informații detaliate despre produsele de economisire, asigurări, fonduri de investiții și pensii. Până în prezent, printr-un proces de învățare „learn by doing”, ARI a gestionat cu succes răspunsuri la peste 70% din întrebările adresate și a atins o rată de răspuns corect de 98%.
De asemenea, arată banca, viteza de răspuns s-a îmbunătățit rapid, odată cu calitatea interacțiunilor dintre colegi, facilitând un flux de lucru optimizat și mai puțin susceptibil la erori umane. Principalele domenii de întrebări includ creditele ipotecare, documentația necesară pentru credite, refinanțarea, asigurările la credite, garanțiile și eligibilitatea imobilelor.
Raiffeisen Bank România a dezvoltat propriul departament de inteligență artificială începând din 2019. În prezent, departamentul este alcătuit din aproximativ 30 de experți (ML Engineers, ML Ops, Dev Ops și Data Engineers), care au dezvoltat deja 12 aplicații care folosesc modele de Inteligență Artificială.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
raiffeisen
ari
ai
inteligenta artificiala