Biofarm, companie care a finalizat o investiție de 35 milioane euro, păstrează dinamica bună a business-ului și raportează majorări ale vânzărilor și profitului în primele 6 luni ale anului.
Biofarm București (BIO), societate din portofoliul fondurilor alternative de investiții, a realizat în primul semestru venituri din vânzări de 162,17 milioane lei, în creștere cu 17,04% față de cele de 138,56 milioane lei din exercițiul finanicar precedent. Compania menționează în raportarea semestrială că este pe locul al 2-lea, cu 100 de produse, pe segmentul Consumer Healthcare.
În același interval de raportare, cheltuielile totale au crescut cu 19,64%, la 107,55 milioane lei, de la 89,89 milioane lei. Rezultatul total global s-a majorat cu 14,82%, la 50,11 milioane lei, de la 43,64 milioane lei la S1 2022. Pe întreg anul trecut, profitul net a fost de 70,92 milioane lei, din care 29,56 milioane lei va pleca spre acționari sub formă de dividende la data plății de 8 septembrie aprobată în Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor de la finalul lunii trecute.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

Activele totale ale Biofarm se ridicau, la data de 30 iunie, la 496,46 milioane lei, în urcare cu 6,41% față de cele 466,53 milioane lei de la finalul anului trecut. În aceeași perioadă, datoriile totale au avansat cu 10,83%, la 95,85 milioane lei, de la 86,48 milioane lei.
Biofarm este listată la cota Bursei de Valori București și este controlată în proporție de 88,32% în concertare de SIF Muntenia (SIF4) și Lion Capital (LION). La ultimul preț de închidere, de 0,7040 lei/acțiune, capitalizarea bursieră a companiei este de 693,70 milioane lei (140,22 milioane euro).