Pe fondul unor afaceri în ușoară creștere, producătorul de hârtie, carton și ambalaje Vrancart, aflat în portofoliul SIF Banat Crișana, o obținut un profit net la T1 de 4,41 milioane lei, semnificativ peste cel din perioada similară a anului trecut.
Vrancart Adjud (VNC) a realizat în primul trimestru venituri din cifra de afaceri de 74,21 milioane lei, cu 4,87% peste cele de 70,76 milioane lei din exercițiul financiar anterior. În același interval de raportare, cheltuielile cu materiile prime s-au majorat cu 3,65%, la 41,67 milioane lei, de la 40,20 milioane lei. De asemenea, cheltuielile cu personalul au urcat cu 16,10%, la 15,14 milioane lei, de la 13,04 milioane lei.
Astfel, rezultatul operațional s-a majorat cu 63,79%, la 6,65 milioane lei, de la 4,06 milioane lei. La nivelul profitului net tendința a fost ceva mai atenuată, +46,02%, acesta urcând la 4,41 milioane lei, de la 3,02 milioane lei.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
La data de 31 martie, activele totale ale Vrancart se ridicau la 398,33 milioane lei, fiind cu 2,14% mai mari decât cele de 389,96 milioane lei de la sfârșitul anului trecut. În același răstimp, datoriile totale au crescut cu 2,09%, la 193,32 milioane lei, de la 189,36 milioane lei. O parte a acestora este reprezentată de emisiunea de obligațiuni în valoare de 38,25 milioane lei, scadentă în martie 2024, subscrisă în proporție de 96,40% chiar de SIF Banat Crișana (SIF1), compania care are pachetul majoritar de 75,06% al Vrancart.
Vrancart este listată la cota Bursei de Valori București și la ultimul preț de închidere de 0,1600 lei/acțiune, capitalizarea de piață a Vrancart se ridică la 165,07 milioane lei (34,67 milioane euro).