Grupul elvețian winsedswiss intră pe piața agențiilor de marketing și comunicare

Grupul elvețian winsedswiss intră pe piața agențiilor de marketing și comunicare
Profit.ro
Profit.ro
scris 2 mar 2023

Grupul elvețian winsedswiss, care activează în domeniul programelor educaționale și de consultanță strategică și operațională, intră pe piața agențiilor de marketing și comunicare și înființează winsed.com.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Agenția este fondată de profesorul de la École hôtelière de Lausanne, Ray F. Iunius, Chief Executive Officer al grupului winsedswiss, alături de o echipă de specialiști cu experiență în turism, marketing, comunicare și educație.

„Trăim vremuri alerte cu schimbări majore. Societatea post-pandemică a introdus reguli noi, piața se modifică dramatic, clientul nu mai este același, iar în joc vor rămâne doar cei capabili de reinventare și adaptare.

Pe o astfel de cale a evoluției, am dezvoltat winsed.com, agenție de marketing și comunicare dedicată business-urilor din industria ospitalității, turismului, educației și serviciilor orientate către un nou tip de client. winsed.com este soluția pe care o punem la dispoziția acestuia prin experții noștri în comunicare și, totodată, intersecția dintre marketingul serviciilor și ospitalitate, punctul din care pornește transformarea oaspetelui și clientului în ambasadorul mărcii”, declară prof. dr. Ray F. Iunius, cofondator winsed.com și CEO al Winsedswiss Education Group (WEG).

Grupul elvețian winsedswiss intră pe piața agențiilor de marketing și comunicare

Agenția winsed.com este cofondată și coordonată de Adina Triandafil, expert în marketing și turism, cu o activitate de peste 15 ani în comunicare și relații publice, acumulată în mediul privat și public, în poziții de implementare și management pe proiecte de comunicare corporate, instituțională, de criză sau educaționale cu impact pentru societate.

„Ne folosim de toate resursele marketingului, ospitalității și educației pentru a remodela felul în care brandurile din turism și servicii interacționează cu oaspetele, însă și pentru a îmbunătăți percepția ospitalității în România. Fiind profesioniști, la rândul nostru, în industriile pe care le deservim, înțelegem foarte bine nevoile clientului nostru și specificul piețelor, ceea ce este, de fapt, principalul nostru diferențiator”, precizează Adina Triandafil, cofondator și Managing Partner al winsed.com.

Sub umbrela winsed.com se regăsește tot „alfabetul de performanță”, de la analiză de piață până la zona de conversii efective, respectiv planificare strategică, creație și dezvoltare de conținut, campanii integrate de digital marketing, comunicare social media, branding și art design, dezvoltare web, organizare de evenimente, relații publice & managementul reputației online. O altă arie acoperită de winsed.com o reprezintă marketingul destinației, dată fiind experiența membrilor echipei în proiecte de planificare strategică în turism și de dezvoltare a proiectului organizațiilor de management al destinațiilor (OMD) la nivel național.

Grupul elvețian winsedswiss are filiale în Elveția, România, Cipru și Serbia. Holdingul de instituții integrate vertical derulează atât programe de învățământ, cât și activități de management hotelier și de consultanță strategică și operațională.

viewscnt
Afla mai multe despre
winsedswiss
marketing