Amazon Web Services a devenit furnizorul Ferrari pentru servicii cloud, învățare automată și inteligență artificială

Amazon Web Services a devenit furnizorul Ferrari pentru servicii cloud, învățare automată și inteligență artificială
Profit.ro
Profit.ro
scris 20 iun 2021

Ferrari și Amazon Web Services (AWS) au încheiat un acord prin care divizia de cloud computing a grupului Amazon devine furnizor de servicii cloud, învățare automată și inteligență artificială pentru producătorul de automobile de lux, transmite Reuters, citată de News.ro.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

Acordul va permite Ferrari să își reorganizeze proiectarea și testarea automobilelor, iar echipei Scuderia Ferrari Formula One să lanseze o platformă digitală destinată fanilor, a anunțat AWS într-un comunicat.

Bugetul Parchetului European condus de Kovesi a fost rectificat în scădere. Fosta șefă a DNA se plânge că nu e lăsată să facă noi angajări: \ CITEȘTE ȘI Bugetul Parchetului European condus de Kovesi a fost rectificat în scădere. Fosta șefă a DNA se plânge că nu e lăsată să facă noi angajări: "Ce să fac cu banii, să cumpăr flori?"

”Împreună, companiile vor accelera ritmul de inovație în întreaga organizație Ferrari”, inclusiv departamentul lor pentru mașinile de stradă, competițiile GT, Ferrari Challenge și echipa de Formula 1, a adăugat AWS.

Ferrari se va baza pe capabilitățile avansate ale AWS, învățare automată, computing, stocare de date și capacitățile bazei de date ”pentru a obține rapid informații despre proiectarea și performanța mașinilor de stradă și de curse”, a arătat AWS.

FOTO Francezii care produc \ CITEȘTE ȘI FOTO Francezii care produc "Untdelemn de la Bunica" vor să-și facă centrală în cogenerare care să funcționeze cu coji de semințe de floarea soarelui

Ferrari a afirmat într-un comunicat separat că platforma de angajament pe care o va construi cu AWS are drept scop conectarea tot mai mare a fanilor Formulei 1 cu viața de zi cu zi a echipei sale de curse și a piloților săi, ”prin instrumente de personalizare, conținut exclusiv și aplicații interactive”.

Detaliile financiare ale tranzacției nu au fost dezvăluite. Ca parte a parteneriatului, sigla AWS va apărea pe mașinile și îmbrăcămintea șoferilor Scuderia Ferrari începând cu Marele Premiu al Franței în acest weekend, a precizat AWS.

viewscnt
Afla mai multe despre
amazon ferrari
amazon cloud
amazon inteligenta artificiala
amazon invatare automata