Aproximativ 150.000 de clienți au optat pentru serviciile fix-mobil ale Telekom Romania la un an de la rebranding

Aproximativ 150.000 de clienți au optat pentru serviciile fix-mobil ale Telekom Romania la un an de la rebranding
scris 10 sep 2015
Aproximativ 150.000 de clienți s-au abonat la serviciile integrate fix-mobil furnizate de cele două subsidiare din România ale grupului german Deutsche Telekom în primul an de la adoptarea brandului Telekom pe piața românească, în septembrie 2014.
 
La finele lunii iunie, Telekom Romania avea 6,015 milioane de clienți pe segmentul telefoniei mobile, în scădere cu 0,5% față de iunie 2014, iar numărul de clienți pe telefonie fixă a scăzut cu 6,7%, la 2,15 milioane.
 
Telekom Romania a consemnat un declin de 1,2% și în cazul serviciilor broadband, care număra 1,186 milioane de clienți la finele primului semestru.
 
“Acum un an, România se alătura familiei internaționale Deutsche Telekom. Am lansat pachetele integrate fix-mobil MagentaONE care au fost alese până acum de aproximativ 150.000 de clienți. Am continuat să extindem acoperirea de fibră optică și am îmbunătățit platforma de televiziune interactivă”, a declarant directorul general al grupului Telekom Romania, Nikolai Beckers, într-o conferință de presă.
 
Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications sunt, din septembrie 2014, denumirile foștilor operatori Romtelecom și Cosmote Romania, operațiunea fiind parte a procesului de adoptare pe piața românească a brandului Telekom al Deutsche Telekom.
 
Telekom Romania Communications este unul dintre cei mai mari operatori locali de telecomunicații. Acționari sunt OTE International (Grecia) - 54,01% și Ministerul pentru Societatea Informațională - 45,99%.
 
Telekom Romania Mobile Communications este al treilea jucător pe segmentul de telefonie mobilă, după Orange România și Vodafone România, și are ca acționari Cosmote Mobile Communications (Grecia) - 70% și Telekom Romania Communications - 30%.
 
Pentru clienții persoane fizice, începând cu această lună, noua ofertă comercială a Telekom Romania include pentru clienții de servicii integrate fix-mobil șase noi abonamente de servicii de telecomunicații mobile.
 
Clienții MagentaONE noi sau existenți pot adăuga, fără o perioadă minimă contractuală, până la patru abonamente Mobil Voce Familie sau Mobil Date Familie, tarifate cu 4,95 euro/lună, TVA inclusă.
 
Pe lângă servicii nelimitate în rețea (voce și SMS-uri), abonamentul Mobil Voce Familie include 1.000 de minute/SMS-uri naționale, 200 de minute mobile internaționale și 750 MB de trafic de date.
 
În cazul abonamentului Mobil Date Familie, clientul primește 500 de minute/SMS-uri naționale, 200 de minute internaționale și 1,5GB de trafic de date.
 
În plus față de aceste două abonamente, clienții pot opta pentru până la două abonamente de date denumite Date Tabletă Familie, tarifate cu 4,95 euro/lună, cu TVA inclusă.
 
Prin intermediul tuturor ofertelor noi pentru familie, telefoanele mobile sau tabletele pot fi cumpărate și plătite în rate lunare.
 
De asemenea, pentru fiecare pachet suplimentar, clientul va primi 1GB de trafic pentru serviciul mobil principal. 
 
Noii clienți au reducere de 50% pentru primele șase luni pentru pachetele promoționale care includ Mobil L și TV L, Internet L, VoceFixă S, la 72 lei, TVA inclusă, sau Mobil L cu TV M, Internet L, VoceFixa S, la 69 lei, TVA inclusă, pentru aceeași perioadă.
 
Pentru segmentul de business, portofoliul de pachete integrate fix-mobil a primit opțiuni suplimentare, vizând în principal clienții IMM-uri.
 
Astfel, toți clienții business existenți care au cel puțin un serviciu fix Telekom și un serviciu mobil Telekom vor primi, fără costuri suplimentare, un cont OneDrive for Business, care include 1 TB de spațiu de stocare securizat (certificat ISO) și acces la versiunea online Microsoft Office.
 
În 2014, afacerile Telekom în România au depășit cu puțin pragul de un miliard de euro, în declin față de anul precedent.
 
În primele șase luni ale acestui an, veniturile Telekom în România au scăzut cu 4,2%, la 482 milioane de euro, pe fondul impactului negativ al reducerii tarifelor de interconectare de la 1 aprilie 2014.
 
Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial.
 
Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014, din care peste de 60% în afara Germaniei.
viewscnt
Afla mai multe despre
telekom
clienti
branding