Vedetele rețelei sociale se plâng că decizia Instagram de a nu mai afișa numărul de like-uri al posturilor le scade engagement-ul.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Instagram și, mai recent, Facebook, au început să testeze impactul pe care eliminarea numărului de like-uri din cadrul celor două platforme de socializare îl are.
Nu este vorba despre o ascundere completă a acestui indicatori. Utilizatorii vor putea să-l vadă în continuare la propriile postări, însă nu-l vor mai vedea la posturile celorlalți utilizatori.
Facebook încă strânge și analizează datele de pe urma acestui test, neexistând o comunicare oficială în acest sens din partea companiei americane. Însă, deja au început să apară reacțiile influențatorilor, iar acestea sunt critice.
CITEȘTE ȘI Noul guvern italian a aprobat utilizarea unor prerogative speciale pentru acordurile referitoare la serviciile 5GAceștia spun că, din cauza ascunderii numărului de like-uri, postările beneficiază de mai puține reacții din partea utilizatorilor, și drept urmare a modului în care funcționează algoritmul de rankare, postările ajung să fie văzute de mai puțini oameni.
Facebook spera ca prin această schimbare să crească numărul de postări. Fără un număr de like-uri afișat, utilizatorii ar simți mai puțină presiune și ar publica postări noi cu o mai mare ușurință.
Instagram derulează acest test într-un număr limitat de țări: Australia, Brazilia, Canada, Irlanda, Italia, Japonia și Noua Zeelandă. Facebook nu a decis deocamdată dacă renunță la acest test sau implementează schimbarea pentru toți utilizatorii.