BlackBerry reduce prețul smartphone-ului Priv, pe fondul vânzărilor slabe

BlackBerry reduce prețul smartphone-ului Priv, pe fondul vânzărilor slabe
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 7 apr 2016

Producătorul canadian de smartphone-uri BlackBerry a decis să reducă prețul Priv, telefonul inteligent lansat în toamnă de companie, care se nu se bucură, cel puțin deocamdată, de prea mult succes, informează Re/Code.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Pe fondul vânzărilor slabe de telefoane, compania a decis să reducă prețul Priv cu 50 de euro în Europa și 50 de dolari în Statele Unite, în speranța că acest lucru va atrage mai mulți cumpărători. Astfel, începând de săptămâna aceasta, Priv va costa 649 de dolari în Statele Unite și 729 de euro în Europa, potrivit datelor de pe site-ul companiei.

Lansat în noiembrie anul trecut, Priv este primul telefon BlackBerry cu Android, dar acest lucru nu a reușit să îl transforme într-un dispozitiv de succes.

Cel mai mare impediment pentru cei care doresc să-l achiziționeze este prețul. Deși se confruntă cu dificultăți, compania a fixat un preț ridicat, de circa 700 de dolari în SUA și de 780 de euro în Europa.

Datele de contact ale deținătorilor de domenii web persoane fizice vor fi prezentate public și fără acordul lor - proiect CITEȘTE ȘI Datele de contact ale deținătorilor de domenii web persoane fizice vor fi prezentate public și fără acordul lor - proiect

Potrivit celor mai recente date, BlackBerry a vândut în perioada decembrie-februarie 600.000 de telefoane inteligente, sub așteptările analiștilor. Pe de de altă parte, veniturile din servicii și software s-au dublat, la 153 de milioane de dolari.

Pentru ca divizia de dispozitive să fie profitabilă, BlackBerry trebuie să vândă, anul acesta, circa 3 milioane de smartphone-uri, potrivit reprezentanților companiei.

La începutul săptămânii, CEO-ul companiei, John Chen, a firmat că BlackBerry analizează posibilitatea de a se transforma într-o companie destinată exclusiv dezvoltării de software, dacă profitabilitatea pe segmentul dispozitivelor nu se îmbunătățește până în luna septembrie.

Afirmațiile au fost făcute în contextul în care, în seprembrie 2015, Chen a declarat că are nevoie de un an pentru a aduce divizia de dispozitive pe profit și a accelera vânzarea de telefoane inteligente.

viewscnt
Afla mai multe despre
blackberry
priv
telefon inteligent
smartphone
pret
chen
vanzari