BRANDS: THE ENGINE FOR ECONOMIC REVIVAL Building Direct-to-Consumer Success in the “New Normal”. IAA GLOBAL CONFERENCE “CREATIVITY4BETTER” revine 100% VIRTUAL în 2020

BRANDS: THE ENGINE FOR ECONOMIC REVIVAL Building Direct-to-Consumer Success in the “New Normal”. IAA GLOBAL CONFERENCE “CREATIVITY4BETTER” revine 100% VIRTUAL în 2020
scris 27 aug 2020

Learn. Connect. Be Inspired.

Pandemia COVID-19 a declanșat o oprire economică globală fără precedent, cu un impact profund asupra business-urilor din întreaga lume și, ca o consecință, asupra industriei MARCOM. Cu toate acestea, această criză și resetarea economică ulterioară ne oferă oportunitatea de a redefini rolul jucat de branduri în îmbunătățirea vieții oamenilor, a business-urilor și a economiilor.

Vă așteptăm alături de noi, să învățăm, să ne conectăm și să ne inspirăm de la liderii mondiali care reușesc să aducă brandurile mai aproape de cumpărători prin creativitate, inovație și o abordare centrată pe oameni, într-o lume pe care ne-o dorim cu toții, din nou, ”normală”.

Noțiunea nouă acum este DTC, Direct-to-consumer. O nouă abordare, direct către consumator.

Mai multe vești în curând!

Fiți la curent pe www.creativity4better.com

Persoana de contact: R­­uxandra Radu, ruxandra.radu@iaa.ro

IAA România este cea mai vastă și mai reprezentativă asociație profesională a industriei de marketing, comunicare și media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienți de publicitate, agenții de publicitate și media și instituții mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing și comunicare.

IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York și filiale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la standarde de excelență, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă și creativă filială din lume.

viewscnt
Afla mai multe despre
iaa global conference
conferinta