Compania americană de outsourcing Computer Generated Solutions (CGS) a deschis un nou call-center la Miercurea Ciuc, al șaselea din România, unde vor lucra cu precădere angajați vorbitori de limba maghiară, a anunțat miercuri compania.
Pe lângă centrul de la Miercurea Ciuc, americanii au inaugurat cel de-al șaptelea birou din Chile, în Valparaiso, potrivit unui comunicat al CGS.

21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
Fondată în urmă cu peste 30 de ani, CGS furnizează soluții tehnologice de afaceri, comerț electronic, consultanță, dezvoltare de aplicații software și servicii de training, deservind peste 3.500 de clienți corporate din America de Nord, Europa, Asia, Orientul Mijlociu și Africa. Compania are aproximativ 7.500 de angajați la nivel mondial, dintre care aproape 3.000 lucrează în centrele din România, unde activează începând cu anul 2002.
Rețeaua CGS de pe piața românească este formată din șase birouri, aflate în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu și Miercurea Ciuc. Potrivit companiei, biroul din Miercurea Ciuc va furniza mai ales servicii de suport în limba maghiară.