Facebook adoptă o nouă politică, pentru a-i împiedica pe publisherii politici americani să ruleze reclame prezentate drept știri

Facebook adoptă o nouă politică, pentru a-i împiedica pe publisherii politici americani să ruleze reclame prezentate drept știri
Profit.ro
Profit.ro
scris 12 aug 2020

Facebook a anunțat marți o nouă politică prin care va împiedica publisherii americani cu legături politice să ruleze reclame prezentate drept știri, în contextul în care în Statele Unite vor avea loc alegeri prezidențiale în luna noiembrie, transmite Reuters.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

Potrivit noii politici, publisherii cu orice fel de legături politice vor putea să se înregistreze în continuare ca o pagină de știri, dat compania va aplica unele restricții, scrie News.ro.

După Telekom, fiul deputatului PNL Cezar Preda, șef la Nuclearelectrica, a fost numit administrator și la NextGen Communications CITEȘTE ȘI După Telekom, fiul deputatului PNL Cezar Preda, șef la Nuclearelectrica, a fost numit administrator și la NextGen Communications

”Paginile de știri cu aceste afilieri nu vor putea să fie incluse în Facebook News”, a explicat gigantul de media socială.

Facebook va extinde politica referitoare la autorizarea reclamelor pentru a acoperi publisherii cu afilieri politice. Potrivit acestei politici, platforma face public cine a plătit o reclamă care are conținut bazat pe opinii referitor la probleme sociale și alegeri.

Cea mai mare platformă de socializare din lume, cu 2,7 miliarde de utilizatori activi pe ună, a fost criticată pentru abordarea permisivă a știrilor false și a campaniilor de dezinformare, despre care mulți consideră că au influențat rezultatul alegerilor prezidențiale americane din 2016.

”Identificarea publisherilor conectați politic este un proces nou pentru noi și vom învăța să ne adaptăm așa cum este necesar”, a adăugat Facebook.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
publisheri