Facebook analizează dacă să interzică publicitatea politică înaintea alegerilor prezidențiale americane din 3 noiembrie

Facebook analizează dacă să interzică publicitatea politică înaintea alegerilor prezidențiale americane din 3 noiembrie
Profit.ro
Profit.ro
scris 12 iul 2020

Facebook analizează dacă să interzică publicitatea politică pe platforma sa de socializare, în Statele Unite, înainte de alegerile prezidențiale americane din 3 noiembrie, potrivit unor surse citate vineri de Bloomberg, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Deocamdată doar se discută posibilitatea de a interzice publicitatea politică și nu a fost luată încă o decizie, scrie News.ro.

Un purtător de cuvânt al companiei a spus că Facebook nu comentează informația.

CJUE: YouTube nu este obligată să furnizeze e-mailul, adresa IP sau numărul de telefon în cazul utilizatorilor care încarcă filme ilegal pe platformă CITEȘTE ȘI CJUE: YouTube nu este obligată să furnizeze e-mailul, adresa IP sau numărul de telefon în cazul utilizatorilor care încarcă filme ilegal pe platformă

Facebook a fost criticată pentru politica sa de a excepta publicitatea politică de verificarea faptelor afirmate. Anul trecut, Twitter a interzis reclamele politice, dar Facebook a afirmat că nu vrea să îngrădească discursul politic.

Campaniile președintelui Donald Trump și candidatului democrat Joe Biden nu au răspuns imediat solicitărilor de comantarii.

Luna trecută, campania Biden a publicat o scrisoare deschisă adresată directorului general al Facebook Mark Zuckerberg, în care a cerut companiei să verifice faptele prezentate în reclamele politice, în cele două săptămâni de dinaintea alegerilor.

Într-o postare făcută vineri pe Twitter, directorul pentru sectorul digital al campaniei Biden, Rob Flaherty, s-a referit la problema dezinformării prin intermediul conținutului neplătit de pe site.

”Trebuie să reamintesc că problemele Facebook sunt în proporție de 80% legate de conținutul neplătit și tot ceea ce fac în privința conținutului plătit este o tentativă de a distrage atenția”, a scris Flaherty pe Twitter.

Peste 900 de advertiseri s-au înscris într-un boicot împotriva Facebook organizat de organizații pentru protejarea drepturilor civile, pentru a presa compania să ia măsuri concrete pentru a bloca răspândirea urii și a dezinformării, în urma morții afro-americanului George Floyd în timp ce se afla în custodia poliției.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
publicitatea politică