Facebook analizează dacă să interzică publicitatea politică înaintea alegerilor prezidențiale americane din 3 noiembrie

Facebook analizează dacă să interzică publicitatea politică înaintea alegerilor prezidențiale americane din 3 noiembrie
Profit.ro
Profit.ro
scris 12 iul 2020

Facebook analizează dacă să interzică publicitatea politică pe platforma sa de socializare, în Statele Unite, înainte de alegerile prezidențiale americane din 3 noiembrie, potrivit unor surse citate vineri de Bloomberg, transmite Reuters.

Eveniment Profit
Profit.ro organizează cea de-a patra ediție a evenimentului IMM, o dezbatere pe teme ce preocupă antreprenorii mici și mijlocii în această perioadă, reunind reprezentanți ai autorităților, antreprenori și manageri de companii, organizații patronale, investitori, finanțatori și consultanți de business.
Evenimentul va fi organizat cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto) si UniCredit Bank.

Urmărește-ne și pe Google News

Deocamdată doar se discută posibilitatea de a interzice publicitatea politică și nu a fost luată încă o decizie, scrie News.ro.

Un purtător de cuvânt al companiei a spus că Facebook nu comentează informația.

CJUE: YouTube nu este obligată să furnizeze e-mailul, adresa IP sau numărul de telefon în cazul utilizatorilor care încarcă filme ilegal pe platformă CITEȘTE ȘI CJUE: YouTube nu este obligată să furnizeze e-mailul, adresa IP sau numărul de telefon în cazul utilizatorilor care încarcă filme ilegal pe platformă

Facebook a fost criticată pentru politica sa de a excepta publicitatea politică de verificarea faptelor afirmate. Anul trecut, Twitter a interzis reclamele politice, dar Facebook a afirmat că nu vrea să îngrădească discursul politic.

Campaniile președintelui Donald Trump și candidatului democrat Joe Biden nu au răspuns imediat solicitărilor de comantarii.

Luna trecută, campania Biden a publicat o scrisoare deschisă adresată directorului general al Facebook Mark Zuckerberg, în care a cerut companiei să verifice faptele prezentate în reclamele politice, în cele două săptămâni de dinaintea alegerilor.

Într-o postare făcută vineri pe Twitter, directorul pentru sectorul digital al campaniei Biden, Rob Flaherty, s-a referit la problema dezinformării prin intermediul conținutului neplătit de pe site.

”Trebuie să reamintesc că problemele Facebook sunt în proporție de 80% legate de conținutul neplătit și tot ceea ce fac în privința conținutului plătit este o tentativă de a distrage atenția”, a scris Flaherty pe Twitter.

Peste 900 de advertiseri s-au înscris într-un boicot împotriva Facebook organizat de organizații pentru protejarea drepturilor civile, pentru a presa compania să ia măsuri concrete pentru a bloca răspândirea urii și a dezinformării, în urma morții afro-americanului George Floyd în timp ce se afla în custodia poliției.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
publicitatea politică