Facebook va avea o secțiune de conținut disponibil doar 24 de ore

Facebook va avea o secțiune de conținut disponibil doar 24 de ore
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 26 ian 2017

Sub denumirea Facebook Stories, aplicația de smartphone a celor de la Facebook va include imagini și clipuri care vor putea fi accesate numai 24 de ore, după care vor fi șterse automat.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Stories este facilitatea copiată inițial de la Snapchat pentru a fi adăugată în Instagram și care acum ajunge și în aplicația mobilă de Facebook. Practic, se poate spune că Facebook copiază a doua oară aceeași opțiune de la Snapchat.

Facebook Stories, la fel ca Instagram Stories, va fi o secțiune de conținut efemer. Conținutul postat astfel de utilizatori va fi disponibil doar 24 de ore. După această perioadă, va fi șters automat.

De asemenea, la fel ca Instagram Stories, noua facilitate Facebook va fi disponibilă în partea de sus a aplicației chiar sub câmpul de căutare. Acolo vor fi înșirate pe orizontală imaginile de profil a prietenilor care cu creat în ultimele 24 de ore așa-numitele povești.

Yahoo a obținut profit și venituri peste așteptări în trimestrul patru din 2016 CITEȘTE ȘI Yahoo a obținut profit și venituri peste așteptări în trimestrul patru din 2016

Conținutul efemer din Facebook Stories va fi vizionat în mod full screen și, după un anumit număr de secunde, se va trece automat la următoare imagine sau video, asemenea unui slideshow.

În mod implicit, conținutul Facebook Stories va fi separat de news feed-ul normal din Facebook. Însă, dacă utilizatorul dorește, acesta poate fi publicat și în news feed pentru a putea fi vizionat de prieteni și după perioada standard de 24 de ore.

Instagram Stories s-a dovedit un succes, ajungând deja la 150 de milioane de utilizatori și crescând semnificativ engagement-ul. Prin copierea în Facebook, acest gen de conținut are potențialul de a ajunge la cei peste un miliard de utilizatori ai rețelei sociale.

Deocamdată, noua facilitate este disponibilă sun formă de test doar în Irlanda, urmând ca în lunile următoare să fie lansată la nivel global.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook