Facebook va modifica platforma de publicitate plătită, pentru a preveni discriminarea din reclamele pentru angajări, imobiliare și cele referitoare la creditare, în urma unui acord convenit cu Uniunea Americană pentru Libertăți Civile (ACLU), transmite Reuters.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
Operatorul rețelei de socializare va lua măsuri proactive pentru a împiedica advertiserii să discrimineze utilizatorii în funcție de rasă, sex sau vârstă, a anunțat ACLU într-un comunicat, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Teodorovici își anunță viitoarea candidatură la PreședințieDe la sfârșitul anului 2016, Facebook a resimțit presiuni legate de practicile în domeniul publicității țintite din partea ACLU, Outten & Golden, Communications Workers of America, persoanelor care își caută un loc de muncă și consumatorilor, precum și a organizațiilor pentru protejarea drepturilor civile și a accesului egal la locuințe.
Facebook a ajuns în trecut la un acord similar cu statul Washington, pentru a pune capăt publicității țintite discriminatorii, și a anunțat că a eliminat mii de categorii legate de atribute personale posibil discriminatorii, din instrumentele de excludere din publicitatea țintită.