Facebook va permite utilizatorilor să evalueze companiile care se promovează pe rețeaua de socializare

Facebook va permite utilizatorilor să evalueze companiile care se promovează pe rețeaua de socializare
scris 13 iun 2018

Facebook va permite utilizatorilor să evalueze companiile care se promovează pe rețeaua de socializare, find posibil să le blocheze pe cele care vor primi rele mai negative opinii, relatează Reuters.

Măsura are rolul să combată companiile ale căror reclame induc în eroare utilizatorii să cumpere bunuri sau servicii de calitate proastă sau firmele care nu livrează produsele în termenul declarat, scrie News.ro.

Utilizatorii vor putea să își exprime opinia față de reclamele vizualizate sub butonul Ads Activity, a anunțat Facebook printr-o postare pe blog.

Canadienii de la CGI, al 5-lea jucător mondial independent în domeniul serviciilor IT, deschid un centru de consultanță și cercetare software în București și angajează 300 de persoane CITEȘTE ȘI Canadienii de la CGI, al 5-lea jucător mondial independent în domeniul serviciilor IT, deschid un centru de consultanță și cercetare software în București și angajează 300 de persoane

Promotorii vor avea șansa să își îmbunătățească serviciile înainte de a fi luată o măsură împotriva lor, care ar putea include o reducere a numărului de reclame pe care le pot difuza.

”Credem că acest instrument va da oamenilor mai multă încredere în compania cu care interacționează și va ajuta ca firmele să răspundă mai mult pentru experiența pe care o oferă clienților” potrivit Facebook.

Aceasta este una dintre numeroasele schimbări făcute de Facebook pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor, după ce compania a fost implicată într-un scandal uriaș, în care datele a milioane de utilizatori au fost accesate în mod ilegal de o firmă de consultanță politică.

Facebook se descrie ca un serviciu susținut de publicitate și cere utilizatorilor să accepte publicitatea personalizată ca o condiție de utilizare a platformei de socializare.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
facebook