Internet wireless inteligent pentru clienți și companii - cum pot să-și crească cei din HoReCa afacerile cu ajutorul data analytics

Internet wireless inteligent pentru clienți și companii - cum pot să-și crească cei din HoReCa afacerile cu ajutorul data analytics
scris 28 sep 2016

În era smartphone-urilor, a tabletelor și a ultrabook-urilor din ce în ce mai mici pe care le luăm cu noi peste tot, conexiunea la Internet nu este un moft. Este o cerință esențială pentru utilizatorii de orice vârstă și cu orice ocupație, de la adolescenții care verifică ultimele poze postate pe Instagram, la oamenii de afaceri care împart sarcini pe mail.

Un restaurant, o cafenea sau un hotel care nu oferă clienților o conexiune wireless la Internet este o excepție nedorită de la regulă, evitată de majoritatea acestora. Așadar, conexiunea la Internet a devenit deja un criteriu important în decizia de alegere a unui restaurant, hotel sau chiar a unui magazin, fie acesta o reprezentanță într-un mall sau un hipermarket. ”Nu mă duc acolo pentru că nu au Wi-Fi” este o replică prea des auzită. De aceea, pentru restaurante și cafenele, conexiunea la Internet ar trebui să fie o comoditate. Și asta deoarece, chiar dacă cei mai mulți dintre clienți dispun și de o conexiune de date mobile, vor prefera întotdeauna să aibă la dispoziție și alternativa unei conexiuni wireless.

La rândul lor, hotelierii trebuie să conștientizeze faptul că Internetul a ajuns ca aerul condiționat: disponibilitatea lui este o bilă albă, în timp ce lipsa lui poate fi motivul, greu de depistat uneori, pentru care concurența are un grad de ocupare mai mare.

Hipermarket-urile și magazinele din mall-uri ar trebuie să ia, la rândul lor, în calcul, din ce în ce mai serios, ideea de a le oferi clienților care le trec pragul o conexiune gratuită la Internet. În cazul clienților care petrec zeci de minute într-un magazin, este foarte probabil ca aceștia să caute ceva online sau să se consulte cu un membru al familiei legat de o anumită achiziție folosind o aplicație care implică folosirea de date. Decât să încarce filmulețe și să consume din datele mobile, mulți preferă varianta wireless. Și vor lua în calcul și acest criteriu data viitoare când vor alege magazinul în care vor face cumpărături.

Așadar, o conexiune Wi-Fi ar trebui să facă parte din serviciile pe care companiile HoReCa le oferă clienților. Mai ales că rețelele wireless pot aduce și alt fel de beneficii companiilor care le oferă, dându-le posibilitatea să își cunoască mai bine clienții și să își eficientizeze campaniile de marketing.

Telekom Romania este implicat în două proiecte de învățământ dual în țara noastră CITEȘTE ȘI Telekom Romania este implicat în două proiecte de învățământ dual în țara noastră

Aici intră în scenă soluția Managed Wi-Fi de la Telekom care furnizează companiilor detalii despre obiceiurile de consum ale clienților prin intermediul componentei de data analytics. În loc să configureze un router simplu pentru a oferi Internet clienților, magazinele, restaurantele, cafenelele și hotelurile pot folosi o soluție la cheie care include în afară de conexiunea la Internet, și echipamentele aferente, soluții de design, instalare, mentenanță, fără o investiție inițială, plus posibilitatea de a dimensiona serviciul oferit în funcție de nevoile clientului. Astfel, o conexiune la Internet cu data analytics nu este doar cheltuială, ci și o investiție în dezvoltarea afacerii.

Managed Wi-Fi este o soluție B2B eficientă și completă, recomandată atât pentru jucătorii din industria HoReca, cât și pentru birouri, retail sau chiar vaste spații publice.

În timp ce clienții sunt mulțumiți că au la dispoziție o conexiune stabilă și gratuită la Internet, firmele pot obține date pe care le pot folosi pentru creșterea performanței afacerii.

Managerul unui restaurant va putea identifica mai ușor, cu ajutorul soluției Managed Wi-Fi, clienții care vin mai des și, drept urmare, le pot face oferte personalizate de fidelizare.

Proprietarul unui magazin va ști, pe baza datelor furnizate de soluția Telekom Managed Wi-Fi, care sunt zonele în care clienții petrec mai mult timp și în care stau mai puțin, putând astfel să realizeze schimbări pentru a crește fluxul de cumpărători și a le trezi interesul.

Internet wireless inteligent pentru clienți și companii - cum pot să-și crească cei din HoReCa afacerile cu ajutorul data analytics

Hotelierii care dispun de o astfel de conexiune își pot eficientiza utilizarea ei pentru că, suplimentar, pot afla nivelul de încărcare al rețelei și astfel pot extinde rețeaua de hotspot-uri, pentru ca semnalul să aibă o calitate satisfăcătoare pentru toți clienții. Drept urmare, datorită calității bune a conexiunii la Internet, hotelurile respective au șansa de a primi rating-uri mai mari pe site-urile de rezervări online.

Iar acestea sunt doar câteva exemple. Avantajele soluției oferite de Telekom Romania o recomandă și pentru proiectele de Smart City. Autoritățile locale vor putea oferi informațiile de trafic furnizate de Managed Wi-Fi  pentru reamenajarea și creșterea securității în spațiile publice.

Managed Wi-Fi este disponibil începând cu 30 de euro pe lună, fără TVA pentru un access point de interior. La serviciul de bază pot fi adăugate diverse opțiuni, precum crearea unei pagini personalizate de acces la rețea unde un client își poate plasa reclamele proprii, puncte de acces și alte echipamente de rețelistică mai puternice sau funcții avansate de analytics.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
internet wireless inteligent
horeca
data analytics