Liderul european în furnizarea de soluții Mobile Loyalty & Mobile Payments intră pe piața din România

Liderul european în furnizarea de soluții Mobile Loyalty & Mobile Payments intră pe piața din România
Profit.ro
Profit.ro
scris 13 mar 2017

Warply,  lider european în furnizarea de sisteme de loializare și soluții de plată cu ajutorul telefonului mobil (Mobile Loyalty & Mobile Payments), intră pe piața din România, oferind soluții pentru programe de fidelizare B2C și B2B de succes. 

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În prezent, Warply operează în șapte țări din întreaga lume, înregistrând o creștere de 260% în ultimii trei ani consecutivi.

Printre clienții Warply se numără Nestle, Ahold-Delhaize, Unilever, CNN, T-Mobile, Eurobank, Banca Națională a Greciei și Nobacco. 

VIDEO Google și Levi’s vor lansa anul acesta o geacă inteligentă care permite controlarea gadgeturilor CITEȘTE ȘI VIDEO Google și Levi’s vor lansa anul acesta o geacă inteligentă care permite controlarea gadgeturilor

“Credem că România este o piață puternică, cu un potențial mare de dezvoltare, mai ales când vorbim de mobile banking și plăți digitale. Warply va investi în piața din România în următorii ani, obiectivul nostru fiind acela de a deveni prima alegere ca partener pentru soluțiile de loializare și plăți prin intermediul telefonului mobil”, a declarat Sotiris Alexopoulos, Head of International Business în cadrul Warply.

viewscnt
Afla mai multe despre
warply
mobile payments
mobile loyalty