Liderul european în furnizarea de soluții Mobile Loyalty & Mobile Payments intră pe piața din România

Liderul european în furnizarea de soluții Mobile Loyalty & Mobile Payments intră pe piața din România
scris 13 mar 2017

Warply,  lider european în furnizarea de sisteme de loializare și soluții de plată cu ajutorul telefonului mobil (Mobile Loyalty & Mobile Payments), intră pe piața din România, oferind soluții pentru programe de fidelizare B2C și B2B de succes. 

În prezent, Warply operează în șapte țări din întreaga lume, înregistrând o creștere de 260% în ultimii trei ani consecutivi.

Printre clienții Warply se numără Nestle, Ahold-Delhaize, Unilever, CNN, T-Mobile, Eurobank, Banca Națională a Greciei și Nobacco. 

VIDEO Google și Levi’s vor lansa anul acesta o geacă inteligentă care permite controlarea gadgeturilor CITEȘTE ȘI VIDEO Google și Levi’s vor lansa anul acesta o geacă inteligentă care permite controlarea gadgeturilor

“Credem că România este o piață puternică, cu un potențial mare de dezvoltare, mai ales când vorbim de mobile banking și plăți digitale. Warply va investi în piața din România în următorii ani, obiectivul nostru fiind acela de a deveni prima alegere ca partener pentru soluțiile de loializare și plăți prin intermediul telefonului mobil”, a declarat Sotiris Alexopoulos, Head of International Business în cadrul Warply.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
warply
mobile payments
mobile loyalty