Numiți Meta Ray-Ban Display, noii ochelari se remarcă printr-un ecran translucid, care facilitează unele din funcțiile disponibile, în mod tradițional, pe smartphone, precum realizarea apelurilor video, răspunderea la mesaje, interpelarea AI-ului, navigarea și altele.
Interacțiunea cu elementele grafice se face prin gesturi și swipe-uri. Aceste acțiuni sunt făcute de o brățară specială, care este livrată împreună cu ochelarii.
Brățara are funcții de electromiografie, înregistrând activitățile electrice ale mușchilor și ai nervilor care-i controlează.

Meta a demonstrat unele dintre aceste funcții pe scenă la Connect 2025 însă nu totul a mers conform planului. Noii ochelari ai companiei nu au putut prelua un apelul în fața publicului, arătând că nu totul va funcționa cum pretinde compania.
Aceeași ochelari au o cameră foto și funcționalitate audio, putând, printre altele, să redea muzică de pe Spotify.
Ochelarii Meta Ray-Ban Display vor costa 800 de dolari și vor fi disponibili din 30 septembrie în Statele Unite, urmând ca disponibilitatea să fie extinsă la începutul anului viitor, când aceștia vor fi vânduți în Canada, Marea Britanie, Franța și Italia.