În ciuda văicărelilor de pe rețele sociale, umplute de mesaje din partea celor care amenințau că se vor dezabona din cauza taxei de sharing, aproape 6 milioane de conturi Netflix noi au fost deschise în ultimul trimestru.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Mai exact, 5,9 milioane de abonați noi a avut Netflix în al doilea trimestru al acestui an, ceea ce reprezintă o creștere anuală cu 8% și peste estimările care vorbeau de 1,9 milioane de abonați noi.
În mesajul către investitori, compania se laudă că taxa de sharing nu a dus la un val de dezabonări, așa cum se așteptau unii, ci a determinat mai mulți oameni să-și creeze propriul cont.
În schimb, cu tot cu taxa de sharing, veniturile companiei s-au oprit la 8,2 miliarde de dolari, sub estimările de 8,3 miliarde de dolari.
Cei de la Netflix mai spun acum că vor cheltui cu 1,5 miliarde de dolari mai puțin pe crearea conținutului. Asta din cauza grevei scriitorilor și actorilor.
1,5 milioane de americani sunt deja abonați la versiunea cu reclame a serviciului, cea care-i aduce un venit mai mare per utilizator decât versiunile premium.