Piața accesoriilor purtabile continuă să crească

Piața accesoriilor purtabile continuă să crească
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 6 sep 2021

Categoria wearables a crescut, din nou, în al doilea trimestru al anului, în primul rând datorită performanței foarte bune a smartwatch-urilor, în frunte cu  Apple Watch.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Accesoriile purtabile continuă dinamica pozitivă a ultimilor ani, crescând și în ultimul trimestru. De această dată, însă, cu un procent mai mic decât de obicei, 5,6%.

Reducerea ritmului de creștere vine dintr-o scădere semnificativă, de 23,8%, a vânzărilor la brățările de fitness. Aceasta a fost compensată de o creștere de 37,9% a ceasurilor inteligente.

Apple amână actualizările de securitate pentru copii, în urma criticilor primite CITEȘTE ȘI Apple amână actualizările de securitate pentru copii, în urma criticilor primite

Smartwatch-uri singure reprezintă acum 62% din întreaga piață de accesorii purtabile, conform Canalys.

În ceea ce privește strict smartwatch-urile, Apple este liderul autoritar al pieței, cu o cotă de piață de 31,1%, după ce a livrat 7,9 milioane de unități.

La mare distanță, cu 9% și 7,6%, vin Huawei și Garmin. Samsung este abia al patrulea producător de ceasuri inteligente, iar Xiaomi completează top 5.

În ceea ce privește întreaga piață de accesorii purtabile, lider este Xiaomi, cu 8 milioane de unități livrate. Însă, după o creștere anuală de 29,4%, Apple s-a apropiat mult de Xiaomi. Cele două companii sunt separate de o cotă de piață de 0,3%.

viewscnt
Afla mai multe despre
wearable
smartwatch