Piața de wearables continuă să performeze într-un ritm excelent, crescând și în al treilea trimestru cu mai bine de o treime față de anul trecut.
Conform IDC, producătorii de wearables au livrat 125 de milioane de unități în al treilea trimestru, ceea ce reprezintă o creștere anuală de 35%.
Asta după ce, cu doar un trimestru în urmă, creșterea acestei piețe a fost de nu mai puțin de 94 de procente, când au fost livrate 84,5 milioane de unități.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

Apple continuă să domine piața, deținând acum 33,1% din aceasta. Cota Apple a crescut cu 38,6%, după ce compania americană a livrat 41,4 milioane de unități.
Vectorii de crește pentru Apple, spun cei de la IDC, sunt căștile Airpods și smartwatch-urile.
Xiaomi a livrat 17 milioane de unități și se menține pe locul 2, cu o cotă de 13,6% din piață. La mare distanță de Apple, Xiaomi a crescut cu 26,4%, mai puțin decât liderul pieței.
Pe locul 3, cu cea mai mare creștere din top 5, Huawei a livrat 13,7 milioane de unități și are acum 11% din piață. Huawei a crescut de la an la an cu 87,2%, însă mai are loc suficient de creștere.
Samsung vine abia pe locul 4, cu 9% din piață. Coreeni au crescut cu 32,2% după ce au livrat 11,2 milioane de unități în T3.
Ultimul loc în top 5 este ocupat de Fitbit, deținut acum de Google. Fitbit pierdut 6,2 procente după ce a livrat doar 3,3 milioane de unități.