Retragerea Meta de pe zona politică a dus la picajul implicării utilizatorilor pentru postările presei și ale partidelor aflate în campanie. Asta în timp ce compania câștigă mai mulți bani din reclame electorale.
30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie. Parteneri: Garanti BBVA, Gomag.
Conform unui studiu recent, publicat de Washington Post, cele mai citate 25 de instituții de presă din Statele Unite și-au văzut interacțiunea urmăritorilor scăzând cu 75% pe Facebook în ultimii doi ani.
Același trend s-a constat și pe Instagram, deși scăderea nu este la fel de drastică - implicarea a scăzut aici cu 58% de la începutului lui 2022.
![Camera Reprezentanților a adoptat un proiect de lege care poate duce la interzicerea TikTok în Statele Unite](http://i0.1616.ro/media/2/2621/33216/21565451/1/smartphone-5064085-1280.jpg?width=151)
Această evoluție vine ca urmare a faptului că Meta a decis să reducă vizibilitatea postărilor ce au legătură cu politica, pentru a evita toate criticile pentru modul în care (nu) face moderarea.
Reducerea vizibilității organice a postărilor politice face ca gigantul american să câștige și mai mult din publicitate, partidele văzându-se forțate că investească în reclame electorale pentru a-și transmite mesajele în cadrul rețelei.
Conform eMarketeer, reclama electorală va aduce 605 milioane de dolari platfromelor sociale anul acesta, după ce era la 324 milioane de dolari în 2020.