Site-urile americane de știri au pierdut mare parte din implicarea utilizatorilor pe Facebook și Instagram

Site-urile americane de știri au pierdut mare parte din implicarea utilizatorilor pe Facebook și Instagram
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 22 apr 2024

Retragerea Meta de pe zona politică a dus la picajul implicării utilizatorilor pentru postările presei și ale partidelor aflate în campanie. Asta în timp ce compania câștigă mai mulți bani din reclame electorale.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Profit News TV - Maraton Fonduri Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC.
11 iunie - Medika TV - Maraton Sănătatea Aparatului Urinar
12 iunie - Profit News TV - Maraton Energie
13 iunie - Eveniment Profit.ro - Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

Conform unui studiu recent, publicat de Washington Post, cele mai citate 25 de instituții de presă din Statele Unite și-au văzut interacțiunea urmăritorilor scăzând cu 75% pe Facebook în ultimii doi ani.

Același trend s-a constat și pe Instagram, deși scăderea nu este la fel de drastică - implicarea a scăzut aici cu 58% de la începutului lui 2022.

Camera Reprezentanților a adoptat un proiect de lege care poate duce la interzicerea TikTok în Statele Unite CITEȘTE ȘI Camera Reprezentanților a adoptat un proiect de lege care poate duce la interzicerea TikTok în Statele Unite

Această evoluție vine ca urmare a faptului că Meta a decis să reducă vizibilitatea postărilor ce au legătură cu politica, pentru a evita toate criticile pentru modul în care (nu) face moderarea.

Reducerea vizibilității organice a postărilor politice face ca gigantul american să câștige și mai mult din publicitate, partidele văzându-se forțate că investească în reclame electorale pentru a-și transmite mesajele în cadrul rețelei.

Conform eMarketeer, reclama electorală va aduce 605 milioane de dolari platfromelor sociale anul acesta, după ce era la 324 milioane de dolari în 2020.

viewscnt
Afla mai multe despre
meta
facebook
instagram
politica