Telekom anunță că site-ul și aplicația My Account nu vor fi accesibile temporar

Telekom anunță că site-ul și aplicația My Account nu vor fi accesibile temporar
Profit.ro
Profit.ro
scris 4 mai 2017

Grupul Telekom România a anunțat joi demararea, în perioada 5-8 mai, a unui proces de migrare a sistemelor IT ale companiilor din grup către un set unic de sisteme, pentru creșterea eficienței proceselor de suport, iar anumite operațiuni pot fi afectate în perioada respectivă.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Potrivit companiei, acest set de sisteme IT va oferi un suport sporit echipelor de vânzări, celor din departamentele de relații cu clienții din call-center, din magazine, precum și echipelor din teren. În perioada 5-8 mai, anumite operațiuni pot fi afectate, scrie News.ro.

”Pe perioada procesului de migrare a sistemelor IT, care va avea loc între 5 și 8 mai 2017, anumite operațiuni precum plăți de factură, reîncărcări, activări/dezactivări de extra-opțiuni sau alte activități similare și de comenzi pot fi afectate. Aceste operațiuni nu vor putea fi efectuate nici prin intermediul aplicatiei MyAccount sau al site-ului telekom.ro”, se arată în comunicat.

Potrivit reprezentanților companiei, operațiunile enumerate nu vor fi disponibile după cum urmează: între 5 mai, ora 18.00 - 8 mai dimineața - prin MyAccount, pe site-ul telekom.ro, și aplicațiile mobile MyAccount, dar rămân disponibile prin celelalte modalități; pe parcursul zilei de duminică, 7 mai, vor fi indisponibile prin toate canalele.

1 milion de utilizatori ai serviciilor Google au căzut victimele unui atac de phishing într-o singură oră CITEȘTE ȘI 1 milion de utilizatori ai serviciilor Google au căzut victimele unui atac de phishing într-o singură oră

Aceste operațiuni vor fi restabilite treptat și activitățile de vânzări și suport clienți afectate vor fi reluate începând din 8 mai.

Managementul grupului Telekom România au avut marți o întâlnire cu sindicatele din companiile grupului pentru a discuta despre noul model operațional care urmează să fie implementat începând cu 1 iulie și despre obiectivele programului de ”remodelare a afacerii”.

Principalii competitori ai companiei, pe piața de telefonie mobilă, sunt Orange, Vodafone și Digi Mobil.

viewscnt
Afla mai multe despre
telekom
my account