Telekom încurajează companiile să își mute afacerile în cloud

Telekom încurajează companiile să își mute afacerile în cloud
scris 30 mar 2017

În 2016, 21% dintre firmele din Uniunea Europeană au folosit soluții de cloud computing, cele mai multe pentru găzduirea sistemelor de e-mail și pentru stocarea fișierelor electronice. Dintre acestea, 51% au folosit servicii avansate de cloud care aveau legătură cu aplicații software financiare, de contabilitate și de management al relațiilor cu clienții.

Extrem de important este faptul că în 2016 numărul firmelor care au folosit servicii de cloud a fost aproape dublu față de cel al utilizatorilor privați.

În România, companiile mici încă au reticențe privind folosirea acestor servicii pentru că multe consideră că este mai sigur să păstrezi, de exemplu, un contract sau Excel-ul cu comenzi pentru luna în curs pe un stick de memorie sau pe un alt hard pentru redundanță. Dacă este vorba de câteva documente, această soluție clasică este practică, însă nu neapărat și sigură pentru că stick-ul se poate pierde, iar hard-ul se poate deteriora. În plus, în viața de zi cu zi a oricărei companii, activitatea nu se reduce la Word-uri și Excel-uri și nici la câteva zeci de documente. Mai mult decât atât, efectul de domino se poate imprima asupra unui proiect dacă într-o zi se strică calculatorul pe care sunt stocate toate documentele firmei, asistenta a plecat acasă, iar stick-ul de back-up a rămas acasă la unul dintre membrii echipei. Scenariul alternativ este cel în care colaborarea se mută în cloud împreună cu toate documentele firmei pentru că aplicațiile pachetului Microsoft Office 365 sunt disponibile și în acest format și, drept urmare, pot fi accesate de oriunde există o conexiune la internet. Cu 1 TB spațiu de stocare inclus în pachet, orice companie mică poate găzdui, crea și prelucra online câteva sute de milioane de documente sau, în medie, 2 milioane de poze. În plus, membrii echipei pot lucra în timp real pe același document, colaborarea devenind astfel cu adevărat eficientă, iar timpul pierdut înainte pentru colectarea de feed-back se reduce semnificativ. Pentru toate acestea nu e nevoie decât de o conexiune la internet. Restul este asigurat prin intermediul serviciilor Office 365 pe care Telekom le pune la dispoziție clienților săi companii care au și servicii de conectivitate de la operatorul de comunicații.

Pentru cei care vor să testeze beneficiile unui astfel de pachet, fie ei clienți ai operatorului sau nu, Telekom Romania pune la dispozție, pentru testare, pachetul complet Office 365 Business Premium pentru o perioadă de 30 de zile. Oferta este o invitație la a experimenta tot ceea ce înseamnă flexibilitate prin accesarea documentelor de oriunde, dar și securitate garantată. La pachet, companiile vor primi 1 TB spațiu de stocare și back-up al datelor pentru perioade mai lungi.

Securitate avansată, scalabilitate, monitorizarea proactivă a serviciilor oferite prin virtualizare și digitalizare – soluții care protejează afacerile companiilor CITEȘTE ȘI Securitate avansată, scalabilitate, monitorizarea proactivă a serviciilor oferite prin virtualizare și digitalizare – soluții care protejează afacerile companiilor

Pachetul oferit spre testare de Telekom România conține aplicații Office instalate, permanent actualizate (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher și OneNote pe maxim 5 computere PC sau Mac), Office Online (Word online, Excel online, PowerPoint online, OneNote online, Outlook online), OneDrive for Business 1 TB spațiu de stocare în cloud cu sincronizare offline, Email Exchange Online 50GB/user, Skype for Business – video conferință HD, SharePoint Online – soluție de gestionare a documentelor, Yammer – rețea de socializare privată. Ulterior testării produsului, clientul poate alege un pachet mai mic, în funcție de nevoile sale. Despre cum se poate crea un cont de test, mai multe detalii aici.

După această perioadă, dacă un client optează pentru pachetul MagentaONE XXL, Telekom Romania oferă și O365 Business Essentials inclus. În toate celelalte pachete de servicii integrate fix-mobil disponibile online, clientul beneficiază de tarife speciale pentru O365 Business Essentials, O365 Business, respectiv O365 Business Premium. De asemenea, portofoliul O365 Business este oferit și de sine stătător, în mai multe variante.

Lumea se mută in cloud, iar Telekom este partenerul care ajută mediul de afaceri să își dezvolte business-ul. Pentru că informația devine de oriunde accesibilă pentru persoanele autorizate, este extrem de riguros păzită, iar spațiul de stocare sau de back-up este, practic, nelimitat. 

viewscnt
Afla mai multe despre
telekom
cloud