În cadrul unui eveniment de advertising, în care își prezenta noile formate de reclame, TikTok a anunțat câți utilizatori are la nivel global, o informație pe care a evitat să o facă publică până acum.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În goana după monetizare, TikTok va lansa noi formate de reclame. Acestea s-au aflat în centrul atenției în cadrul unui eveniment la care au fost invitați advertiserii din Statele Unite.
CITEȘTE ȘI Cum să reîmprospătezi online aerul și...cifra de afaceriDincolo de reclame, pentru a-și convinge partenerii că au de ce să cumpere reclamă, TikTok a trebuit să se laude cu numărul de utilizatori la care ajuns.
Cum se știa deja, în Statele Unite există peste 100 de milioane de utilizatori. Informația nouă, dar deloc surprinzătoare, este că rețeaua chineză are o bază mare de utilizatori tineri - 59% dintre aceștia au sub 24 de ani.
CITEȘTE ȘI Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025Și mai interesantă este cifra privind numărul de utilizatori la nivel mondial. TikTok spune că are, în total, 732 de milioane de utilizatori lunari - care deschid aplicația cel puțin o dată pe lună.
CITEȘTE ȘI EFdeN, cu sprijinul ENGIE, pune România pe harta inovației sustenabile. Prestigioasa competiție de locuințe solare, Solar Decathlon Europe 2023, se va desfășura la BucureștiCifra înaintată de TikTok este în discrepanță cu estimările neoficiale de până acum, care susțineau că platforma chinezească se apropie cu pași mari de pragul de 1 miliard de utilizatori, ceea ce, aflăm acum, nu este adevărat.
CITEȘTE ȘI Cum s-a schimbat mediul de afaceri din România în ultimii 30 de ani: O istorie povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (I)În cadrul aceluiași eveniment, cei de la TikTok au mai afirmat, pentru a motiva și mai mult cumpărarea de reclame, că 47% dintre utilizatorii săi cumpără ceva ce văd în cadrul platformei.